Lauvas zobs - Administratore zem kritikas...
Kārtējo reizi necienīga attieksme no administratores. Eju uz šo klīniju gadus 8. Vīrs 15. Sākumā bija ļoti laba administratore, smaidi, komplimenti, cieņpilna attieksme, profesionāla apkalpošana, divas reizes nekas nebij jāsaka, saprot klientus no pusvārda. Tad mainījās, viena, otra... Ar dzīvi neapmierinātas, nelaipnas. Trīsreiz jāatkārto elementāras lietas, ne pasmaida, nedod dievs, vēl kaut ko labu pateiks. Šodien vispār stāsta man pasakas, par to, ka neviens cits ārsts neņemsies labot mana bērna zobu. Tikai dr. Feitelēviča, jo viņa iesāka. (mēs vienkārši netiekam tieši tajā dienā, kurā pieraksts pēc divām nedēļām, šodien gribēju pārcelt, jo ir pieraksts pie cita daktera. Nesanāca... Jo redziet, vajag precīzi tajā dienā un tikai pie šīs ārstes) lasu citus komentārus - jā, tā feitelēviča tā arī dara, ka pasūta klientu trīs mājas tālāk, ja zobi iepriekš laboti pie citiem ārstiem. Skaidrs.
Administratorei prasu, varbūt man griezties uz citu klīniku, ja jau viņi tur nevar nekā palīdzēt? Šī saka, lūdzu! Lieliski. Tā arī izdarīju. Tūlīt pat piezvanīju uz citu klīniku, aprakstīju situāciju, un mūs gaida pēc div' nedēļām. Nekādu problēmu! Citiem ārstiem galva nav mākoņos un neuzskata sevi par neaizvietojamiem dieviem vai labākiem par citiem savas profesijas pārstāvjiem. Arī administratore bija normāla un saprotoša.
Lauvas zobs zaudēja mūsu ģimeni kā klientus. Paldies par sadarbību.
Komentāri (1)
Sūdzība administratorei par to, ka nelūdzās Jums palikt šajā klīnikā... Žēl, ka neieguvāt cerēto pašvērtējuma devu, ceru, ka otrā klīnikā Jums veiksies! :) Lai viss izdodas!