AtrisinātaLatvijas Pasts Talsi 1 - Slikts serviss

Pienākot rindai apkalpošanas personāls slēdz kasi un neapkalpo pasakot, ka daudz darba. Nostāvēju ar 11 mēnešu vecu meitiņu uz rokām 20min rindā. Norāda, ka man jāstājas jaunajā rindā, kur jau daudz cilvēki priekšā, lai gan izstāvēju rindu, lai nosūtītu paciņu. Izturējās rupji un necienīgi, kuru rezultātā pa jaunu nestāvēju rindā, bet aizgāja. Mammas ar maziem bērniem saprot, cik tas ir sarežģīti un grūti stāvēt ilgstoši garās rindās ar mazu bērnu uz rokām. Un sagaidot savu kārtu, tev acu priekšā noliek zīmi, ka apkalpos blakus kasē, kur jau izveidojusies milzīga rinda un liek stāvēt pa jaunu. Biju sašutusi par tādu attieksmi pret klientiem.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Stellu 13.02.2020

Latvijas Pasta nodaļās ir izvietota numuriņu sistēma, kas atvieglo ne tikai jaunās māmiņas, bet arī citu iedzīvotāju grupu ikdienu

S

Komentāri (1)

A Alise 27.02.2021

Piezvanīju uz pastu, lūdzot lai vīrs izņem paciņu. Jo pati nevaru, paka ir smaga un mājās bērns ir slims. Nē un viss. Kas tā par attieksmi?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes