Latvijas Pasts - Slikts serviss
Esmu pasūtījusi vairākas preces uz t/c Mola LV -1003 pasta nodaļu. Gandrīz visiem nav pienākuši aicinājumi. Pēc izsekošanas numuriem var secināt, ka preces bija pienākušas T/C pasta nodaļā, bet nekādu aicinājumu nebija, ne parasto, ne sms. Tagad vairāki sūtījumi ir vienkārši aizsūtīti prom... Tagad būs vēl jāgaida, lai atgriež naudu. Esmu ļoti neapmierināta ar pasta darbinieku darbu! Klāt pievienoju lapu ar izsekošanas numuru.
Komentāri (3)
Jāpiekrīt. Pats ar esmu līdzīgā sītuacijā. Varēja vismaz ļaudis pāris mēnešus iepriekš brīdināt - dalīt skrejlapas, piem., pievienojot sūtījumiem. Nesanāk ļoti bieži izmantot pastu, taču uzskatu ka varēja šo visu noreklamēt kaut vai kā 'fīču' - sms uz telefonu par pienākušo sūtījumu - tas tak pavisam nav slikti.
Pastniece neizskaidroja par to vai sūtītājiem tagad būs vienmēr jānorāda numurs, vai šis process ir kaut kādā veidā standartizēts noteiktās pasaules valstīs - telefona numuri? Kāpēc notikusi šāda pāreja tik straujā ātrumā?
Vai, piemēram, šo telefonu numuru piesaiste konkrētam cilvēkam/uzņēmumam nebūtu lietderīga ja to apvienotu ar kādu no valsts stuktūrā esošajām lapām?
Numuram nav jābūt obligātam. Ja ir Latvijas numurs viņi atsūta sms, ja nav vispār, tad vēljoprojām sūta lapiņas uz pastu, un tad vēlreiz atgādinājuma lapu. (Ļoti mazās paciņas arī vēljoprojām stūķē pastkastēs).
Mūsu interneta veikali (220, 1a utt) uzrāda tel.nr, ebay visi liek virsū (man iestatījumos ir ierakstīts nr tapēc visām pakām ir) Amazon nekad neliek nr. (ir viņiem sistēmā, bet uz pakas neraksta) tapēc par viņiem nāk lapiņas. Ierakstītās vēstules nāk ar lapiņām.
Tā vismaz notiek manā nodaļā. Viss sakārtots - viss skaidrs, viss saprotams.
Izziņu par sūtījuma pienākšanu saņem tikai par reģistrētiem sūtījumiem kuriem ir izsekošanas numurs. Pārējiem sūtījumiem izraksta aicinājumu. Kāpēc pēkšņi ieviesa tādu kārtību nav skaidrs.