Latvijas Pasts - Slikts serviss
Labdien. Mana acu priekšā notika nepatikama situācija. Labos gados būdama kunde piegājusi pie kases palūdza pildspalvu, vai ir iespēja nopirkt. Viņai atpakaļ atbildēja ka tiek apkalpots klients un ka pildspalvu nav. Kaut vai ir ideāli redzams ka tas ir un nav dargas. Ja vecākiem cilvēkiem jau tā dzīve nav viegla. vajag mēginat to atvieglot nevis likt personai iet un meklēt kāšdu kiosku kurs nav blakus. Var redzet ka kundze ir atbraukusi no laukiem. Varbūt vajadzētu pret klientiem laipnāk izstūrēties ja tie stāv rinda pa pusstundai labākajā gadījuma.
Komentāri (2)
Tu tikko pieņēmi, ka persona ir no laukiem, tikai balstoties uz ārējo izskatu?
Un rindas kārtību visi cilvēki pazīst, gan veci, gan jauni, kāpēc ir jālien virsū kamēr, pats teici "tiek apklapots klients" - cits klients. Ja esmu atnācis uz pastu es vēlos, lai mani apkalpo - es paņemu nr un gaidu, kad ir mana kārta pienākusi es vēlos bez traucējumiem, lai mani apkalpo.
Ja apkalpotu tevi un tagad pēkšņi pasta darbinieks būtu sācis apkalpot kundzi atkal sāktos "apkalpo citus cilvēkus bez rindas kamēr es tieku apkalpots".
Pasta nodaļā, ja vēlies aizpildīt savus dokumentus pie galdiņiem un klientu apkalpošanas lodziņiem ir pasta pildspalvas - raksti cik tik uziet. Ja vēlies nopirkt - veikali, kioski blakus kur nav rindas, ja negrib iet meklēt, tad loģiski, ka jāstāv rindā nevis jāpārtrauc citi cilvēki un jālien rindā. Ētikas normas un veselo saprātu vēl neviens nav atcēlis.
Un pats teici "Varbut vajadzetu pret klientiem laipnak iztureties ja tie stav rinda pa pusstundai labakaja gadijuma." Tieši tā cilvēks beidzot ir izstāvējis rindu ticis pie lodziņa tiek apkalpots un citi var līst bez rindas?
Es nesapratu! Kopš kura laika, pensionāri ir pirmajā vieta? Jeb kurā vietā, lai pensionāri stāv rindā, kā visi mēs.