Latvijas Pasts - slikts serviss
Šodien (04/10/16) izmantoju Latvijas Pasta pakalpojumus Naujenes pagasta pasta nodaļā, Daugavpils novads, un saskāros ar ĻOTI lēnu un nepaipnu apkalpošanu. Es saprotu, ka tā ir 'lauku' pasta nodaļa, bet elementāro darba ētiku tur neviens vēl nav atcēlis. Ja Latvijas pastam ir tāda iespēja, lūdzu nosūtīt Naujenes pasta nodaļas darbinieci uz klientu apkalpošanas kursiem, jo viņai nav pat pamata saprašanas, kā jāstrādā ar klientiem un kā jārunā ar cilvēkiem. Ar cieņu, LP kliente.
Komentāri (4)
Labdien, šeit Latvijas Pasts. Kuru darbinieci jūs vēlaties, lai mēs sūtam uz klientu apkalpošanas kursiem? Ja nav norādīta konkrēta persona, tad būs jāsūta visas, bet tik daudz naudiņas mums nav. :( :D Tāpēc arī darbinieki mums ir tikai tādi, kas gatavi strādāt par tādu algu, ko maksājam.
Labdien! Darbinieces vārdu jums nepateikšu, jo nezinu. Cik sapratu, klientus Naujenes pasta nodaļā apkalpo tikai viena darbiniece, pārējās ir pastnieces. Algas pašlaik visur ir niecīgas. ( Ministru krēslu daudzums ir ierobežots) Es jau ne par sevi rūpējos, bet par pagasta iedzīvotājiem, sevišķi par pensionāriem, kuri ir pelnījuši cilvēcisko attieksmi pasta nodaļā!
Ja nu nesapratāt uzreiz, es nepārstāvu Latvijas pastu. :D bet gribēju likt saprast, ka ja gribat, lai viņi sadzird jūsu sūdzību, atrodiet administrācijas kontaktus un rakstiet viņiem pa taisno, nevis šeit!
jauki :)