Latvijas Pasts - Nav iespējams saņemt atbildi
16. Decembrī izsūtīju sūtījumu no Norvēgijas. 22. Decembrī paka bija Latvijā un atnāca ziņojums par atmuitošanu. Maksa par atmuitošanu tika nomaksātā burtiski 10 minūšu laikā kopš e-pasta saņemšanas. Šodien ir 5. Janvāris, esmu apzvanījusi klientu centru, sūtījusi epastus, bet neviens neko nevar pateikt, kur ir paka un kāpēc tā nav nogādāta adresātam. Epastos esmu pievienojusi maksājuma kvīti, kas vispār ir pilnīgi bezjēdzīgi, jo pasts redz, kad kontā ienāk maksājums. Visi ir kā paralizēti un tikai muld klausulē, bet paka nav piegādāta. Klientu apkalpošanas serviss ir vienkārši drausmīgs, izskatās, ka neviens nedara savu darbu un tikai berzē bikses darbā. Nopietni... Sūtījums, kurš tiek nekavēloties atmuitots, nevar tikt nogādāts adresātam? Kāds tam vispār ir izskaidrojums...
Pievienot komentāru