Latvijas Pasts - Apkalpošana
Daudz nerakstīšu. Bet esmu šokā par pasta darbiniekiem. Atļaujas runāt paaugstinātā tonī un pat bļaut. Laikam viņiem tas ir normāli, jo strādā kaut kādas dusmīgas un neapmierinātas vecenes.
Parasti atnāk normālas lapas, uz kurām var ierakstīt savu vārdu. uzvārdu, personas kodu, pases nr, utt. Šoreiz atnāca maza lapa, kur bija ierkastīts tikai adresāts un mana adrese, viss. Pamēģini pierādīt, ka tas esi tu. Jā, es negribēju rakstīt savu īsto vārdu un uzvārdu kad pasūtīju no interneta, jo vienreiz man jau nozaga visu manu informāciju un man nācās bloķēt banka kartes. Bet ok. Te pati esmu vainīga laikam, bet kāpēc par šo ir jābļauj ka adresātā ir rakstīts kaut kāds TUCKERS es nesaprotu. Vispirms centos normāli reaģēt uz darbinieces rupjo toni, bet pēc tam jau neizturēju un sāku skaidrot ka parasti atnāk normālas lapas, uz ko viņā sabļāva ka beigušās lapas, es teicu ka tā ir viņu problēmas uz ko viņā atkal sabļāva ka nē, TĀ IR MANA PROBLĒMA.
Bija daudz cilvēku un situācija bija diezgan apkaunojoša. Uz manīm bļāva pasta darbiniece visiem priekšā.
Man nekad dzīvē nav gadījušas tādas briesmīgas situācijas kad mani apkalpo, vienmēr cenšos būt laipna un saprotoša, bet šoreiz bija tiešām noticis kaut kāds sviests. Kas notiek ar cilvēkiem? Kāpēc ir jābļauj uz klientiem? Kāpēc visi ir tik dusmīgi apkārt?
Tagad sanāk, ka man jātērē sava brīvdiena un laiks rakstot sūdzības. Ko iepriekš neesmu darījusi. Klusēšu vispār par to, ka pēc tam man notika panikas lēkme un nācās dzert zāles. Man trīcēja rokas kad stāvēju pie kases.
Ceru ka šo kaut kā ņems vērā.
Komentāri (9)
Pat Madonnai Fedex neizsniedza sūtījumu veselu nedēļu, jo viņa nevarēja viņiem pierādīt, ka viņa ir Madonna!
Jūs te sūdzaties ka Jums neizsniedz sūtījumu kurš adresēts kaut kādam TUCKERS, Jūs esat pie pilna prāta? Kā Jūs varat pierādīt, ka esat TUCKERS?Tieši Jūs esat tas cilvēks kurš čakarē LP darbiniekiem prātu un pēc tam viņi strādā dusmīgi un attiecīgi apkalpo citus cilvēkus,kuri ne pie ka nav vainīgi...
Ok, labi, bet vai tad ir jāblauj!? Nevar normāli paskaidrot? Es runāju ar cilvēku NORMĀLI! Pretī saņemu. Es jau uzrakstīju ka mana vaina ka nezināju, bet kam jābļauj?
Jūs laikam nelasāt ko es rakstīju, es skaidroju ka nerakstīju īsto vārdu tāpēc ka
Man jau nozaga vienu reizi informaciju un apzaga! Piedodiet ka nezināju ka ta nedrīkst darīt! Bet par to nav jābļauj!
Vai tu nesaprati kāpēc bļauj?
Сколько можно травить рабочих, продавщиц? Нельзя что ли отнестись с понимаем, может человек уже задолбан, устал и хочет нормально пойти домой отдохнуть наконец, почему они должны обслуживать таких как ты.Понимания ноль. Tieši tāpēc arī bļauj :)))
Jūs, tādu nenormālo klientu, simtiem staigā! Nekādi nervi neizturēs. Nav norādīts vārds - visu labu! Pati vainīga
Nu bet protams, esmu vainīga ka uz manīm bļauj :) tas taču ir normāli :)
Tu vispār lasīji ko es rakstīju? Vai uzreiz vajag uzdirst nelasot! ;)
Un tad vēl cilvēki brīnās un raksta internetā sūdzības par Latvijas pastu, par ilgo gaidīšanu, lēno apkalpošanu utt. Nu kā nebūs garas rindas, ja pasta darbiniekiem ir jāveic izskaidrošanās ar šādiem klientiem?! p.s. kā īstā vārda, uzvārda norādīšana var sekmēt datu nozagšanu, ja, veicot pirkumu, tāpat tiek norādīti kartes dati?
На меня вообще орала работница почты когда я впервые отправляла письмо и не знала как... Опозорила меня когда я задавала обычные вопросы, где что писать, простым голосом. В ответ со мной разговаривали как с зэком каким то...
А это вообще ненормально, бумага закончилась у них а орать надо на клиенту. Втф?