Latvijas gāze - Slikts un pat krāpnieciks pakalpojums.
Cik saprotu neēsmu pirmais, kas sūdzas par šo kantori. Par nelaimi bija nepieciešams šī kantora pakalpojums, tad nu, protams, nācās zvanīt. Sazvanīt to var pa tālruni, kas atrodams viņu mājaslapā. (1855) Skaidrs ir tas, ka šis tālrunis ir maksas, bet gribu teikt, ka ne visi cilvēki to zina un šeit jau ir jāmet akmens telefona operatora lauciņā par to, ka viņš nav bijis spējīgs pabrīdināt savus klientus. Viss šajā stāstā būtu daudz pieņemamāks ja LG neplēstu naudu no sarunas, kura praktiski nav notikusi. Operātori klausuli neceļ ļoti ilgi, bet zvanītājs jau maksā par to, kā nav. Paiet 20 minūtes un šie sliņķi pat nevīžo parunāt ar jums, bet gaida kad tu zvanīsi atkal. Izdevīgi, ne?
Komentāri (3)
Kaut kaads pinkskjis esi, ne viirietis, ja taa tev diza dziives problema skaitas, ka par telefona zvanu ir jamaksaa!
Kā sacīt jāsaka - muļķi pat baznīcā nopērs. Neviens sen vairs tādās kategorijās nedomā un tad nu tiešām barga nauda patērēta.
1855 Latvijas Gāzes klientu apkalpošanas īsais numurs - 0.0172 (savienojums), 0.0345 (par minūti). - Lattelecom tarifs.
1855 Latvijas Gāzes klientu apkalpošanas īsais numurs € 0,01 par savienojumu + € 0,13 sarunas minūte - Tele2, ZZ,
1855 AS Latvijas Gāze kontaktu centrs - 0.20 (eur/min). Bite.
1855 Latvijas Gāzes klientu apkalpošanas numurs - 0.12 (eur/min) LMT
Nu tāda liela nauda jāmaksā, nu traks var palikt. Pliks un nabags no viena zvana.
Kur tādi sīkpiži ņemas, es nesaprotu. Bet galvenais jau ir izteikt savu neapmierinātību.
5EUR par mūzikas klausīšanos telefonā neliekas adekvāti. Mūzikas vietā ielikt brīdinājumu, ka par gaidīšanas laiku tiek iekasēta maksa, būtu tikai korekti. Īpaši pret tiem vecajiem cilvēkiem, kam tā IR barga nauda. Man nav gadījies neviens cits pakalpojumu sniedzējs, kas par zvanu uz klientu atbalsta tālruni iekasētu maksu. Bet ja nav alternatīva gāzes piegādātāja, tad kurnēt tiešām bezjēdzīgi.