Latvijas gāze - Slikts serviss
Nav iespējams nodot ikmēneša skaitītāja rādījumus jo mājaslapa nestrādā, e pasta atbilde ir tikai automātiska kur rakstīts ka atbilde tiks sniegta 30 dienu laikā, sazvanīt nav iespējams vispār! Komunikācija ir pilnīgi neiespējama jo pakalpojuma sniedzējs ir vienkārši noslēpies no klietna.
Labdien! Vēlamies atvainoties par radušos situāciju. Tehnisku iemeslu dēļ īslaicīgi nebija iespējas iesniegt skaitītāja rādījumus. Rādījumu iesniegšanu klientu ērtību labad ir iespējams veikt vairākos veidos, gan mūsu mājas lapā, gan klientu portālā, gan sūtot īsziņu uz numuru 155 vai reģistrējoties mans.gaso.lv portālā. Gadījumā, ja kādā no kanāliem, tehnisku vai citu iemeslu dēļ tas neizdodas, aicinām to veikt atkārtoti mazliet vēlāk, vai izvēlēties citu iesniegšanas veidu. Rādījumu iesniegšana ir pieejama vairākas dienas. Katru mēnesi rādījumu iesniegšanas periods ir no 27. datuma līdz nākamā mēneša 1. darba dienai. Šomēnes tos var iesniegt līdz 2.deceembrim (plkst. 12:00). Lai veiksmīga diena!
Komentāri (2)
Nestrādāja viņiem tā lapa kāda tehniska ķibele. bet vienmēr ir alternatīva, ja lasītu paziņojumus, kas tai lapā parādās zinātu, ka var nodot arī mans.gaso.lv
p.s. šovakar man izdevās iesniegt caur mans.lg.lv viss OK
Loti bieži tā ķibele ...