Latvijas gāze - Slikts serviss

Cik pretīga kompānija varbūt? Latvijas gāze ir gandrīz valsta kompānija un ar tik sliktu servisu... Vnk, kaut kāds bandītu kapitālisms... Mēs taču dzīvojam jau 21 gadsimta kur vis tik strauji attīstās..

Kāpēc man ka klientam jācīnās ar kompāniju lai sasniegtu adekvātus rezultātus? Kas tas par sistēmā gāzes skaitīšanai? Ne, nu nopietni? Vairākas dienas nevar sazvanīt kompāniju, kura visa Latvijai apgād gāzi? Kas par sviestu? Viena operatore uz vairāk nekā million klienten kura strīdas ar klientu un ar kuru vispār nevar panal nekāds risinājums par skatītajiem? Kompānija uz epatiem nereaģē, uz zvaniem neatbild? Sarunāt vispār nevar neko..

Vnk, kompānija dara ko viņi grib.. Kas tas vispār tāds ir? Kas par attieksmi? Kāpēc tādos milzīgajos dinozauru kompāniju ir viss tik sarežģīti un neorganiski...

Esmu vispār shoka, ka tādas kompānijas ka Latvijas gāze un parejas milzīgas kompānijas funkcionē.. Vnk jācīnās par katru savu soli, būšot viņu klients... Vai tabu piziciju prestižai kompānija jātur? Vai tā jāattiecas pret saviem klientiem?

Vnk besi ara ka tapas kompānijas milzigasa rada tādu nelabvēlīgu attieksmi pret saviem klientiem.. Kaut kādi bezkaunīgie zagli! Vnk, pretīgi!

Cien, Latvijas gāze, lūdzu izdarijei kaut ko ar savu klientu apkalpošanas servisi un ar līguma noteikumiem, lai ir viegla tarifu un legume noteikumu terminu izvelēšana - bez strīdiem un problēmām - neesam tachu kādi akmens laikmeta cilvēki.. Un lai jūs ir vairāki operatori, vismas 10-20 lai normal apkalpot savus klientus.. Ar jūso resursiem, domāju, ka tas nebūtu nekāra problēma..

Kompānijas bosi, varbūt sakāt domāt mazāk par savam kabatām un vairāk par saviem klientiem!

Tas ari attiecas uz parejam milzīgajam Latvijas un Latvijas valsts kompānijām.. Ka jums visiem nav kauns tādu sliktu servisu piedāvāt un tik nelabvēlīgu attieksmi pret klientiem izraist..

Nav ko teikt, vnk kauns par jums

30.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas Gāze Pārstāvja atbilde 30.03.2022

Labdien!
Mums ļoti žēl par Jūsu slikto pieredzi komunikācijā ar mūsu darbiniekiem. Mums ir ļoti svarīga laba klientu apkalpošana un tas, lai klienti saņemtu atbildes uz interesējošajiem jautājumiem.

Vai Jūs varētu norādīt e-pasta adresi, no kuras sūtījāt savu jautājumu? Vai norādīt savu tālruņa numuru, lai mūsu klientu apkalpošanas speciālisti varētu ar Jums sazināties un noskaidrot situāciju?

Tāpat mēs labprāt uzklausītu Jūsu viedokli par to, kas tieši dabasgāzes uzskaitē Jums rada neskaidrības, jo mēs vēlamies, lai mūsu klienti no mums saņem saprotamu un uzticamu informāciju.

Komentāri (3)

S sliktsbizness 30.03.2022

Nu kada sakara, papildus, sazinas numurs un ienakoshais zvans ir MAKSAS zvans? Kapec man, ka klientam, jamaksa par Kompanijas Klientu apkalposhanas servisu? Nopietni? Milziga kompanija, kura apsatjmniku lielako dalu Latvijas iedzivotaju? Kas tas vispar tads ir? Nopietni, Latvijas Gaze?

Latvijas Gāze Pārstāvja atbilde 30.03.2022

Labdien! Mūsu klientu apkalpošanas numurs ir parasts fiksētais numurs, kurš lielākoties ir bezmaksas (ja vien Jūsu operators nav noteicis savādāk).

Dr DooM 31.03.2022

A kur ir problēma ? Pastāv takš iespēja pirkt dabasgāzi ne tikai no Latvijas gāzes , bet arī no citiem tirgotājiem...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes