Latvijas gāze - Nereaģē uz klientu vēstulēm
It kā uzlabotais klientu portāls jau pusgadu neatļauj ielogoties. Saprotams, līdz ar to nav nekādas info ne par maksājumiem, ne skaitītāju rādījumiem. Lai risinātu problēmu jau 2x rakstīju uz Lg norādīto e-pastu, nosūtīju pieteikumu. Abas reizes saņēmu pieklājīgu atbildi - atbildēsim jums ne vēlāk kā 10 dienu laikā... Atbildes nav. Manuprāt ļoti slikts serviss...
Labdien!
Mēs joprojām aktīvi strādājam pie portāla attīstības, lai klientiem piedāvātu ērtu un mūsdienīgu risinājumu. Pārmaiņu procesā saskaramies ar dažādām neprecizitātēm, līdz ar to saņemam daudz vairāk zvanu un e-pastu, kā ierasts. Atvainojamies, ka Jums nācies tik ilgi gaidīt. Lūdzu atsūtiet savu tālruņa numuru un mēs ar Jums sazināsimies, lai precizētu situāciju.
Pievienot komentāru