Latvijas gāze - Nav servisa vispār!
Vnk šaumas, kāda jēga rakstīt klientu servisa info telefona numuru, ja nekad nevar sazvanīt, nu tiešām nekad jau 2 nedēļas dien dienā zvanos pa 20-30 min visādos laikos neviens pat nav pacēlis pa šīm 2 nedēļām, normāls uzņēmums. Uzrakstīju epastu ar 2 jautājumiem, šādi viņi atbildēja ; paldies, ka sazinājies ar Latvijas gāze! Atbildi sniegsim ne vēlāk kā 10 darba dienu laikā. Aicinām izmantot mūsu pakalpojumus digitāli, mājaslapā un klientu portālā. 10 darba dienu laikā atbildēs, jūs filmai scenāriju vai romānu rakstāt kā var tik ilgi atbildēt, kauns par tādu uzņēmumu un attieksmi, galīgie lauki.
Mums ļoti žēl par Jūsu pieredzi komunikācijā ar mūsu uzņēmumu. Kopš gada sākuma, stājoties spēkā jaunajiem tarifiem, saņemam ļoti daudz ienākošo zvanu un e-pastu no mūsu klientiem, tāpēc gaidīšanas laiks var būt ilgāks nekā ierasts. Mūsu automātiskajā atbildē norādītās 10 dienas ir maksimālais termiņš atbildes gatavošanai, jo klientu jautājumi ir dažādi un dažreiz atbilžu gatavošana var aizņemt ilgāku laiku. Atbildes cenšamies sniegt tik ātri, cik iespējams, bet ne vēlāk kā 10 dienu laikā. Ja vēlaties, lai ar Jums sazinās mūsu klientu apkalpošanas speciālists, varat uz mūsu e-pastu [email protected] nosūtīt savu tālruņa numuru, abonenta numuru un uzdot sev interesējošo jautājumu.
Vairs nevajag neko sazināties , labāk eju pie jūsu konkurentiem , kas atbild laicīgi un attieksme ir normāla un jums es ieteiktu labāk nevis uz sūdzībām atbildēt , bet uz epastiem un telefona zvaniem , lai tādu sūdzību vairs nerastos. Paldies par slikto pieredzi
Komentāri (3)
sūtiju viņiem savu jautājumu 1 janvārī , 25 janvārī jorpojām nav atbildes . laipni lūdzu latvijā laikam , valstī kur visiem viss līdz vienai vietai .
Labdien! No kādas e-pasta adreses sūtījāt jautājumu? Pārbaudīsim situāciju!
Atkal varēs gaidīt mēnesi kamēr parbaudīsiet situāciju