Latvijas gāze - Latvijas gāze - necieņa un vienaldzība pret klientiem
Steidzami bija jānoskaidro informācija par rēķinu, sazvanīt ir neiespējami,
varbūt telefons norādīts tikai tāpat vien un nav cilvēku, kas atbild uz zvaniem.
Ļoti slikta pieredze ar Latvijas gāzi, janvāra pašā sākumā nosūtīju konkrētu jautājumu ar konkrēta rēķina bildi un summu ko redzu viņu mājas lapā,
un atbildi gaidīju! 22 dienas! Kad beidzot atbildi sagaidīju, sajūta, ka vispār jautājumi nav izlasīti, vienkārši uzrakstīts kaut kas vispārīgs, lai skaitītos atbildēts, tomēr rakstīju atbildi vēlreiz un atnāk automātiskais paziņojums, ka atbildēs pēc 15 dienām.
Atbildi pat vairs nevajag, samierinājāmies un visu apmaksājām, jo par kavētu rēķinu vēl piestādīsiet kavējuma sankcijas, lai gan kavēju tikai gaidot jūsu neloģisko atbildi.
Diemžēl ir jāpaliek pie šāda pakalpojumu sniedzēja, tikai tāpēc, ka konkurentiem Cena ir vēl dārgāka un apkures sezonā šādus liekus tēriņus nevar atļauties.
Elektrību pērku no electrum, un pieredze ir lieliska, visu gadu laikā nav bijis jautājumu, rēķini ir skaidri un atsūta e-pastā jaunako informāciju.
No Latvijas gāzes tikai nesaprotami rēķini, dažādos periodos un nevienas skaidras atbildes.
Ja tomēr kāds no uzņēmuma vadības arī kādreiz domā par klientiem, ceru, ka nolīgsiet darbā cilvēkus, kas jūsu apkalpošanu sakārtos, pilna Rīga ar jauniem un enerģiskiem cilvēkiem, kas seko līdzi mūsdienu tendencēm un spēj pasniegt klientiem informāciju tā, lai nav pat jāgriežas ar jautājumiem pie uzņēmuma. Pirms 8 gadiem, kad slēdzu līgumu pieredze bija ļoti laba, darbiniece laipni visu izskaidroja, nevis pataisa klientu par muļķi.
Atbildi no jums vairs negaidu, gribēju tikai pateikt savu sāpi, cerams, ka saksiet rūpēsieties par klientiem.
Labdien!
Mums ļoti žēl par Jūsu slikto pieredzi komunikācijā ar mūsu darbiniekiem. Mums ir ļoti svarīga laba klientu apkalpošana un tas, lai klienti saņemtu atbildes uz interesējošajiem jautājumiem, tāpēc mēs vēlamies pārbaudīt konkrēto situāciju un mūsu darbinieku sniegtās atbildes. Vai Jūs varētu norādīt e-pasta adresi, no kuras sūtījāt savu jautājumu? Tāpat, mēs labprāt uzklausītu Jūsu viedokli par to, kas tieši rēķinos Jums rada neskaidrības, jo mēs vēlamies, lai mūsu klienti no mums saņem saprotamu un uzticamu informāciju.
Pievienot komentāru