LDZ CARGO - gribi uz majam
Sveiki!
Velaties tikt uz majam vai pie tuvajiem Jums cilvekiem atri un ar ertibam? Tad nesiesaku nelietojat LDZ CARGO pakalpojumus. Velaties zinat kapec?
Ceturdien, ka vienmer, biju ar majas lapas http://travel.ldz.lv/lv/special/tickets palidzibu pasutijusi sev bileti- Riga/Rezekne...biju laimiga ka beidzot tiksu majas... Piekdien, laimiga, biju ieradusies stacija lai iekaptu vilciena un brauktu un Rezekni....un NEKA. 16.35 man vilciena pavadonis bija pazinojis,ka manis pasazieru saraksta nav un lika skriet pie kaut kaut kadas galvenas damas, itka vinai bus pilns pasazieru sarakts. Es aizkreju pie galvelas damas, kura mani nolamaja ka es redzi ierados 10 minutes pirms aizbrauksanas un pazinoja ka tomer manis nav saraksta un lai es eju prom. 16:40 fiksi skreju pie kasieres ar pasi, pasakot vilciena, vagona un vietas numuru cereju fiksi dabut bilieti un domajat dabuju? NEKA....Kasiere pazinjoja ka pec tadas informacjas mani redz vina nevar atrast,bet redz ka vieta ir rezerveta interneta. Kad es dabuju pasutijuma numuru, redz visi dati bija pasutiuma. Man pazinoja ka es itka nebiju registrejusies elektroniski, tapec man vajadzeja izprintet pasutijumu un stundas pirms vilciena ar so izprinteto pasutijumu un pasi iznemt bileti kase. LOTI JAUKI,NE? Bet nu jau bija par velu...nokaveju visu ko tik vareju. Kasiere pazinjoja ka man no 8.94 eiro tik atgriezti 1,47 eiro, jo ka redziet es esmu nokavejusi.
LUK TA LDZ CARGO pelna! Tik no manis dabuja 7 eiro...un cik tadu cilveku ir? Redziet vieniem VIS VIS RAKSTITS KAUT KADOS NOTEIKUMOS. Logiski, ka ja es pasutu bileti interneta es velos kaut ko printet un skriet uz kasem. Tapec redz klienti ir vainigi!!!. Milais LDZ CARGO, pazijoju, JA CILVEKS PASUTA BILETI INTERNETA, VINS VELAS ietaupit sev laiku un atvieglot dzivi !!!
Tapat LDZ CARGO ir LOOTI slikta klientu apkalposana zvanot uz 1181, tur ar Tevi neruna, bet reali blau un nenem vera ko klients saka...
Ar cienu!!!
Komentāri (6)
Atkal vainojam visus, tikai ne sevi! Nu esiet tik drosmīga un atzīstiet savu stulbumu!
Pirms pasūtat biļeti, iepazīstaties ar noteikumiem. Es neredzu te nevienu pārkāpumu no LDZ Cargo puses. Un bļaut arī neviens nekad nebļauj! Nevajag pārspīlēt!
Neiesaku Likumsargs runat par to ko nezini! =)
Doma ko raksti Ldz Cargo ir tikai kravu parvadajumu firma! Vini pasazierus neapkalpo! Sudzies AS pasazieru vilciens
Varbūt tikai krievu pārvadājumi no Rēzeknes?
Nu un ko talak?
zekaldz! Vispirms izlasi sūdzību! Cilvēks gribēja braukt ar vilcienu Nr.002 Rīga-Maskava, bet šo vilcienu apkalpo LDZ Cargo. A/S "Pasažieru vilciens" apkalpo tikai iekšzemes satiksmes maršrutus.
izmisusi_t speciāli priekš Jums:
Vietu rezervēšanu pa tālruni (+371) 67897646 ikdienas no 8.00 līdz 19.30 un sekojošu braukšanas dokumentu noformēšanu klienta klātienē Rīgas Centrālajā pasažieru stacijā:
kasē Nr.1 un Nr.2 - maksājot skaidrā naudā;
kasē Nr.3 - maksājot ar kartēm VISA, VISA ELECTRON CARD, MAESTRO.
Maksa par vietu rezervēšanas pakalpojumu:
VIP vagonā (par divām vietām) EUR- 5.69;
SV vagonā EUR - 4.27;
kupejas vagonā EUR - 2.85;
vietkaršu vagonā EUR - 2.13;
kopējā vagonā EUR - 1.42.
Braukšanas dokumenti rezervētajām vietām ir jānoformē (jāizpērk) 2 dienu laikā, pēc datuma, kad ir veikta vietu rezervēšana.
Ja pasažieris atteicies no elektroniskās reģistrācijas, Interneta vietnē pasūtīto un samaksāto braukšanas dokumentu var saņemt tikai LDZ kasē.
ēc neizmantotā braukšanas dokumenta, kas tika noformēts braucienam starptautiskajā vai iekšzemes satiksmē starptautiskajā pasažieru vilcienā, nodošanas LDZ kasē klienta kontā tiek ieskaitīta nauda norādītajā apjomā:
ne vēlāk kā 24 stundas līdz vilciena atiešanai – pilna brauciena maksa, kas sastāv no biļetes un vietkartes maksas summas;
mazāk kā 24, bet ne vēlāk kā 6 stundas līdz vilciena atiešanai – pilna biļetes maksa un 50% vietkartes maksas;
mazāk kā 6 stundas līdz vilciena atiešanai, bet ne vēlāk kā 3 stundas pēc vilciena atiešanas no pasažiera iekāpšanas stacijas, vai arī slimības vai nelaimes gadījumā 10 dienu laikā pēc ārstniecības iestādes izdotā dokumenta derīguma termiņa izbeigšanās - tikai pilna biļetes maksa. Vietkartes maksa šādos gadījumos netiek atlīdzināta.
Vēl gribu piemetināt, ka biļetes cena starptautiskajā satiksmē sastāv no trīs daļām: no braukšanas maksas (apmēram 30%), vietkartes maksas (apmēram 60%) un komisijas maksas (apmēram 10%) un ja biļeti atgriež pēc vilciena atiešanas, tad loģiski, ka vietkartes maksu var arī neatgriezt, jo viet jau bija rezervēta un varbūt kāds cits tāpēc nedabūja biļeti!
Visa informācija šeit: http://travel.ldz.lv/lv/