Latvijas dzelzceļš - Slikts serviss
23. Dec.2017 13: 06 iekāpjot Jāņuvārtu pieturā nācās meklēt brīvu tamburu, lai varētu iekāpt vilcienā. Tas laikam ir veids, kā nopelnīt ldz darbiniekiem prēmijas? Šī nav ne pirmā, ne pēdējā reize kad tā notiek. Kā varētu atrisināt šo situāciju? Mans variants - pirkt biļeti vilcienā un maksāt pieturu pirms galapunkta, ja pakalpojums izpildīts kvalitatīvi.
Komentāri (2)
Pirmkārt LDZ nav nekāda sakara ar pasažieru pārvadājumiem. Ar pasažieru pārvadājumiem pa dzelzceļu nodarbojas a/s "Pasažieru vilciens" Latvijas teritorijā un SIA "L-Ekspresis" starptautiskajā satiksmē.
Otrkārt, ja vēlaties garantētu sēdvietu, tad iegādājaties biļeti uz dīzeļvilcieniem ar numurētām vietām.
Treškārt, jūs maksājat par to, ka jūs nogādā no punkta A līdz punktam B, Šajā maksā netiek iekļauta garantija, ka būs sēdvieta. kad braucat trolejbusā un maksājiet 1,15 EUR, jūs taču nesūdzaties, ka jāstāv kājās!
Ceturtkāt, vajag tomēr rēķināties ar to, ka pirmsvētku laikā sabiedriskais transports strādā ar pastiprinātu slodzi, jo braucēji kļūst vairāk, tādēļ vajag pārplānot savus plānus un pieskaņoties jauniem apstākļiem.
Piektkārt, neapmierina sabiedriskais transports, brauciet ar personīgo mašīnu, tur vienmēr būs silts un vienmēr sēdēsiet, varbūt arī laikā nokļūsiet galā, ja paveiksies.
Sestkārt, iemācieties atdzīt savu stulbumu pirms vainot citus neizdarībā!
Labdien,
Paldies par sniegto informāciju.
Minētais iebildums attiecas uz A/S Pasažieru Vilciens.
Ar cieņu,
VAS Latvijas Dzelzceļš