Latvijas dzelzceļš - Slikts serviss

Rīgā, iegādājos biļetes uz Salaspili, iedevu meitai ielikt somā, jo paša biju ar mazo ar ratiem. Liels bija mans pārsteigums, ka kontrolieris jau vilcienā pārbaudot biļetes, norādīja, ka ir nederīgas, jo nopirktas maršrutā uz babīti. Saklausīt Salaspils vietā babīti, man šķiet, ka jābūt lielām dzirdes problēmām. Biju spiesta pirkt vēlreiz biļetes.

13.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas dzelzceļš Support Pārstāvja atbilde 13.07.2021

Labdien!

Informējam, ka Jūsu sūdzību pārsūtījām AS “Pasažieru Vilciens” speciālistiem.

AS "Pasažieru vilciens” nodrošina iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumus.
Kontaktinformācija:

Tālr. 67232135

E-pasts: [email protected]

E

Komentāri (3)

G Gii 13.07.2021

Nuuu, pie kases vajag pārbaudīt kāda biļete saņemta. Arī tas, ka 1,05 EUR vietā, jāmaksā 0,86 centi, arī nemulsināja?

Jānis Resnais 13.07.2021

Nuuu, pēc kara arī visas bābas ir gudras.

E Esterita 14.07.2021

Nē, nemulsināja, steigā un karstumā pat nedzirdēju cik jāmaksā, maksāju ar karti. Līdz vilcienam bija palikušas 7 min. Man vēl bija jāizdomā, kā bērnu ar ratiem uzvilkt pa augstajām kāpnēm. Precizēšu 90 centi.pedējo reizi kad braucu bija 1 eur. Reti braucu, bet nekad neesmu pētījuši pie kases kādu biļeti iedod. Vienmēr OK. Protams, mācībai, tagad, nākamreiz stāvēšu un pētīšu. Protams, Nav jau skāde tik liela. Bet prieks, par Jums, biļešu pētītāju. 🙂 Jums noteikti nekad nekas tāds nenotiks.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes