Latvijas dzelzceļš - Pasažieru pārvadaājumi
Labdien, Latvijas dzelzceļ!
Kāpēc katru gadu ir vienas un tās pašas problēmas, pasažieru pārvadāšanā brīvdienās.
Katru reizi braucot uz Latgali un atgriežoties atpakaļ uz Rīgu, jādomā par to vai tu tiksi vagonā un būs vieta, kur apsēsties, vai visu ceļu stāvēsi kājās. Varbūt vadošajiem darbiniekiem Latvijas dzelzceļs japameiģina pašiem braukt ar vilcienu un visu izbaudīt uz savas ādas, tad sāks saprast un domāt.
Komentāri (1)
Guntas kundze!
VAS "Latvijas dzelzceļš" nenodarbojās ne ar pasažieru pārvadājumiem, ne ar kravu pārvadājumiem pa dzelzceļu. VAS "Latvijas dzelzceļš" ir tikai dzelzceļa infrastruktūras uzturētājs un iznomātājs.
Ar pasažieru pārvadājumiem nodarbojās a/s "Pasažieru vilciens", bet ar kravu pārvadājumiem nodarbojās "Baltijas Ekspresis", "Baltijas Tranzīta Serviss" un "LDZ Cargo".
Ja vēlaties, lai vagonu skaits būtu lielāks, tad jums ir jāgriežas Satiksmes ministrijā, Autotransporta direkcijā, jo Autotransporta direkcija ir tā valsts institūcija, kas pasūta pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu valsts vārdā un ja valsts ir pasūtījusi vilcienu uz Zilupi trīs vagonu izpildījumā, tad tā arī būs, jo valsts sedz 70% no izdevumiem, kas saistīti ar pasažieru pārvadājumiem un tikai 30% sedz pasažieris pats. Ja a/s"Pasažieru vilciens" saprot, ka piektdienās un svētdienās Latgales virzienā pasažieru skaits dubultojās, tad Autotransporta direkcijas ierēdņi vai nu to nesaprot vai arī negrib saprast, tādā veidā panākot lai pasažieri intensīvāk izmantotu autobusus. Diemžēl šāda paradoksāla situācija ir šajā valstī, kad konkurents slēdz līgumu par pasažieru pārvadājumiem ar otru konkurentu, kurš ir sliktākā stāvoklī, jo a/s"Pasažieru vilciens" ir spiests maksāt par infrastruktūras izmantošanu, kā arī dīzeļdegvielas akcīzes nodokli, bet autobusu pārvadātāji par autoceļu infrastruktūru nemaksā un akcīzes nodoklis par degvielu arī viņiem tiek atgriezts.
TĀ KĀ SŪDZATIES SATIKSMES MINISTRIJAS AUTOTRANSPORTA DIREKCIJĀ !