www.sudzibas.lv Latvijas Dzelzceļš Klientu apkalpošana

Latvijas dzelzceļš - Klientu apkalpošana

Šodien, 21. Oktobrī, braucu pirmo reizi ar vilcienu no rēzeknes2 līdz Zilupes stacijai ar savu trīsgadīgo meitu (pēdējo reizi braucu ar vilcienu 16 gadus atpakaļ) . Šīs brauciens bija meitas ceļojuma sapnis. Mūsu ģimenei nav tādas vajadzības braukt ar sabiedrisko transportu, un tāpēc šīs brauciens bija nevis kā vajadzības satiksmes brauciens, bet ka “iepazīšanās” ar Latvijas vilcienu. Diemžēl, šīs brauciens paliks atmiņā sliktā ziņā ne tikai priekš manis, bet arī manai nepilngadīgai meitai. Verot vaļā durvis, es neieraudzīju pogu, un veru vaļā durvis pati ar roku aiz rokturi. Ieraudzot šo, kontroliere (nebija rakstīts uz formas viņas vārds un uzvārds) rupji pateica man: ” nerauj durvis”. Es neieraudzīju pogu, un padomāju, ka es varbūt ar spēku rauju durvis un tāpēc kontrolierei tas nepatika. Bet ejot tālāk pie izejas, situācija atkārtojas. Atkal kontrolierē sāka mani uzrunāt uz “tu” un pat nepateica par pogu. No manas puses bija jautājums: 1) ” kāpēc svešs cilvēks ar mani runā uz “tu” un tik rupji? Es vairākas reize uzdodu viņai šo jautājumu, un tikai tad, kad pateicu, ka es tūlīt filmēšu un likšu internetā kā ar klientiem runā personāls, viņa sāka ar mani runāt pieklājīgi. Pēc minūtes vilciens apstājās galastacijā un es ar meitu izgājām ārā no vilciena, pēc dažām sekundēm viņa kaut ko kliedza man pakaļ. Pretī uz pateicu, ka viņai jāsaka vilcienā pasažieriem: “uz redzēšanos! Visu labu! ”, nevis kaut kādas muļķības kliegt man aizmugurē. Es esmu šokēta par Latvijas dīzeļvilciena personāla nepieklājību. Pēc šīs situācijas meita prasīja, kāpēc šī sieviete tā ar mums runāja un kāpēc viņa strīdējās ar mammu? Mana bērna sapņa brauciens vienas sievietes dēļ ir maigi pateikts “neveiksmīgs”.
P. S. Viens tikai lūgums administrācijai. Lūdzu paskaidrojiet kontrolierēm, ka viņi strādā ar cilvēkiem. Ka ar mums ir jārunā pieklājīgi un lapni. Savādāk ar tādu attieksmi vēl mazāk cilvēku izmantos sabiedrisko transportu.
Ar cieņu, jūsu pasažieri.

22.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas dzelzceļš Support Pārstāvja atbilde 26.10.2020

Labdien,

Paldies par sniegto informāciju.

Minētā pretenzijas attiecas uz AS "Pasažieru vilciens".
AS "Pasažieru vilciens” nodrošina iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumus.

Jūsu iebildumu VAS "Latvijas Dzelzceļš" ir nodevis izskatīšanai AS "Pasažieru vilciens" speciālistiem.

Ar cieņu,
Latvijas Dzelzceļš

Komentāri (8)

Vagons Komā 22.10.2020

Nu vismaz neparubijāties

н НеКариньш 22.10.2020

Paldies, pensinārs! Tev penzijā nav ko darīt?

Vagons Komā 22.10.2020

Kapec pensinars? Esmu bomzis

н НеКариньш 22.10.2020

Un galvenājs - neatkarīgs: no jums, latvieši Latvijā nekas nav atkarīgs...

н НеКариньш 23.10.2020

Всё больше убеждаюсь что латыши - нация хронических неудачников...

н НеКариньш 26.10.2020

...стукачей, лицемеров и завистников: типично для них выражение "Latviets latvieša ed!"

M Mošpietiek??? 22.10.2020

Domājams, ka mazā drīz vien aizmirsīs šo braucienu, aizvietojot to ar citām pozitīvām emocijām. Bērna atmiņa ir īsa.
Bet... kontroliera pienākums ir pārbaudīt, vai pasažieri nav zaķi, nevis kaut ko novēlēt (tas, protams, ir atkarīgs no paša kontroliera, jo arī man, lai gan nav pienākums, uznāk visiem pateikt kaut ko labu).

K Klientamnavtaisnība 22.10.2020

Kārtējā neaudzinātā jažematj.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes