Latvijas Apdrošinātāju Autoserviss - Briesmīgs serviss
Maksimāli briesmīga pieredze. Bija jāizvēlas apdrošinātāja sadarbības servisu, izvēlējos šo. Problēmas sākās jau ar tāmēšanu - bija aizmirsuši nosūtīt un tikai kad sāku zvanīt atcerējās. Pēc tāmes apstiprināšanas jau vairāk kā mēnesi divas reizes nedēļā zvanot jautājot kā izskatās saņemu vienu un to pašu atbildi, sūtam detaļas un gaidam. Vai ar darbiem kas ir sākts darīt? - nē gaidam detaļas, kad būs visas atnākušas sāksim. Tā mašīna nostāvēja servisā divus mēnešus, solīto divu nedēļu vietā.
Komentāri (8)
Latvijas Apdrošinātāju Autoserviss - briesmīga pieredze.
izvēloties šo servisu saskāros ar nepatīkamu autoservisa pieredzi, pavirsu attieksmi pret darbu un nepatīkamu attieksmi pret klientu.
Vairak auto tika saskadēts kā salabots, kā klients paliku lielākos zaudējumos.
Pavirši tiek veikta tāme, klienta apmelošana pa to, ka klients neesot precīzi norādījis bojājumus, servisa vadītājs nekorekti nosūta apdrošīnatajam tāmi un pats nepieraksta klienta teikto, ļoti nepatīkams cilveksm kas neceļ klausuli, neatbild apmelo klientu.
Tālāk no šī servisa.
Vai Jums izdevās kaut ka atrisināt problēmu? Saskaros ar līdzīgu situāciju. Apdrošināšanas gadījums.
Diemžēl nē, braucām uz citu servisu un atrisinājām, tagad servisa pieņēmējs kā gailis garām iet itkā nepazītu.
Jums bija apdrošināšanas gadījums? Varbūt varam sazinaties privāti. Es esmu nolēmusi vērsties televīzija un pie apdrošinātājiem.
Здравствуйте. А какой сервис решил Вашу проблему? Посоветуйте, пожалуйста.
man bija Kasko gadījums.
Wow, vēl labāk. Man ir octas. Bet nu mēģināsim cīnīties. Tautai jāzin savi varoņi. Tā jau sāk palikt viņiem par atstrādātu sistēmu.
Lai veicas, es par Jums!