www.sudzibas.lv Latvenergo Slikts serviss

Latvenergo - Slikts serviss

2023. Gada 16. Decembrī kā tikko sāka kust pirmais sniegs, tā pazuda elektrība... Latvenergo vienīgais ko spēj izdarīt ir sūtīt epastus, ka elektrības padeve tiks atjaunota līdz 15: 00, tad līdz 17: 00, tad līdz 24: 00, tad līdz nākošās dienas 04: 00. Kur īstenībā paliek tie miljoni, ko it kā ieguldāt līniju uzlabošanā... Laikam jūsu kabatās... Maksājam par piegādi, elektrotīkla uzturēšanu, sadali un ko tik vēl ne... Bet nauda kaut kur pazūd... Nekas netiek uzlabots, ja pie pirmā atkušņa elektrība pazūd... Kas tas par servisu...

17.12.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Komentāri (1)

L Latvenergo Support 29.12.2023

Sveicināti!

Mainīgie laikapstākļi - ilgstoša snigšana, lietusgāzes, spēcīgs vējš var negatīvi ietekmēt elektroapgādi.
Sadales tīkla" elektrotīkla bojājumu novēršanas gaitai ērti var sekot līdzi digitālajā darbu kartē https://karte.sadalestikls.lv/lv/atslegumi-elektrotikla. Ja bojājums konkrētā adresē jau ir reģistrēts, tas nozīmē, ka speciālisti pie tā novēršanas jau strādā un tas atkārtoti nav jāpiesaka. Informācija kartē atjaunojas ik pēc 15 minūtēm. Ja 15 minūtes ir pagājušas un bojājums nav reģistrēts, varat pieteikt bojājumu šeit: https://sadalestikls.lv/lv/bojajumi

Ja rodas kādi jautājumi, aicinām sazināties ar AS "Sadales tīkls" klientu apkalpošanas centru:

Tālr. 8403
Zvaniem no ārzemēm
Tālr.: +371 67727403
Informācijai par bojājumiem
Tālr. 8404
E-pasts: [slēpt]@sadalestikls.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes