Latvenergo - Par Latvenergo līguma laušanu
Saskāros ar Latvenergo darbinieku nekompetenci. Pārdevu savu nekustamo īpašumu un vēlējos lauzt līgumu par Elektrum Ekonomiskais. Zvanīju uz Klientu servisu man bija jāgaida apm 10 min. kamēr mani savienoja, tad ''lauztā'' latviešu valodā ar nesaprotamiem izteikumie (tieši tulkojumu no krievu valodas) tika ilgi un dikti formālā toni skaidrots par to kas man jādara. Kad nonācām līdz līgumsodiem, operators Aleksandrs Petrovs augsprātīgā toni sāka mani kaunināt un teikt , ka es esmu janvārī apstiprinājusi līgumu, bet iepazinusies neesmu un sāka mācīt mani dzīvot. Bet uz manu jautājumu vai pastāv alternatīvas nereaģēja un sāka izvērties plašumā ar ''savām gudrībām'' un ar pārākuma intonāciju man stāstīt ko es esmu ne tā darījusi.Noliku klausuli un zvanīju atkārtoti. tad klausuli pacēja Jevģēnija un pieklājīgi sāka man stās'tit par alternatīvām, bet atkal tā pats krievu akcents, kas ''griež ausi '' un izteiksmes veids krievisks. Un uz katru manu jaut'ju viņš teica ''uzgaidiet lūduz '' un pazuda uz 5-7 min. Visā visumā amna saruna ar Latvenego klienu servisu ilga 45 min., lai noskaidrot vienu jautājumu. MAINĪET PIEGĀDĀTĀJU elektrībai, jo maz ka viņi pacēla tarifu, vēl līgumsodi parādījās, un nekompetence aug augumā darbiniekiem, kas sniedz konsultācijas.
Komentāri (1)
A ko tu grībeji? Te nav Zviedrija! Nav socializms http://www.delfi.lv/biznes/bizopinion/sergej-vasilev-kak-ya-vedu-biznes-v-shvecii-baldeya-ot-loyalnosti-ih-chinovnikov.d?id=42216976 . Te nav Lielbritānija, kur sociālus pabalstus var noformēt pa tālruni!..