Latvenergo - Обман

Pārrēķinot uz periodu no 01.08.2016. Līdz 2013. Gada 31. Jūlijam, latvenergo aprēķināja maksājumus par šo periodu pēc tarifa, kas sāka darboties pēc šī perioda beigām, to skaidrojot ar faktu, ka šajā periodā man bija pakļauti nulles kontiem, jo es iepriekš esmu samaksājis.
Izrādās, ka, ja jūs veicat avansa maksājumu gada laikā, no jums netiks iekasēta maksa, un, ja jūs pārskatiet nākamo šajā periodā, jums tiks piemērota samaksa saskaņā ar tarifu, kas sāka rīkoties pēc šī perioda tas ir krāpšana!

A

Komentāri (5)

A Alims 08.02.2018

именно поэтому с иеня можно драть ...

Ventilators 09.02.2018

Vo vo. Nezinu gan vai šo summu tagad var dabūt atpakaļ, bet iesaku laikam mainīt izlīdzināto maksājumu uz tekošo mēnesi.
Es ar viņiem ar izlīdzināto maksājumu biju nobesījies pirms vairākiem gadiem. Strīdējāmies vairākus mēnešus, bet beigās panācu savu un beigās vēl sanāca pārmaksa. Tiku pie ~900eur un vidējo patēriņu 70kWh, nevis 250kWh, kā sākotnēji viņiem "sistēma" rādījusies. Viņi neticēja kalkulātoriem vai norāmlai rēķināšanai galvā, viņi uzticējās Izlīdzinātajam maksājumam un savai "sistēmai".
Tagad vairākus gadus nemaksāju neko, bet rēķins ir par tekošo notērēto mēnesi un visu atskaita no pārmaksas.

Šeit izskatās liekus kreņķus uztaisīji.

A Alims 08.02.2018

Spasibo za pomosh

L Latvenergo Support 12.02.2018

Sveicināti!
Redzam, ka Jums tika piedāvāts risinājums, kuru atsaucāt. Jautājuma risināšanā aicinām sazināties ar Elektrum klientu servisu pa bezmaksas tālruni 80200400.

Y YOTA 20.02.2018

Zagļi un KO sabiedrībā! Rakstiet isku ar neatkarīgiem jūristiem un pa taisno uz ES tiesu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes