Latvenergo - Krāpšana, slikts serviss
Elektrum izlīdzinātais maksājums ir pilnīgs absurds. Nav sanācis saskārāties ar uzņēmumu, kas vēl tik prasmīgi var iegrūst cilvēku parādā, kā ar šo izlīdzināto maksājumu. Pats labākais ir tas, ka klientu konsultanti paši burtiski bāžas virsū, lai tiek izmantots tieši izlīdzinātais maksājums, kad atbild konsultantam, kad vēlas nodot maksājumu klasiskā veidā pēc patērētā, tad vēl uzstājīgi skalo smadzenes, ka izvēlēties izlīdzināto ir daudzas reizes labāk blablabla un nav jānolasa skaitītāju rādījumi, kas ir daudz ērtāk. Līdz ar to visu laiku tiek maksāta noteikta summa. Beigu beigās vienā dienā pēkšņi sms atnāk parāds par 1200 eur,kas ir uzkrājies par 2 gadiem, jo nav aprēķināta pareiza izlīdzinātā maksājuma summa. Un beigās pats esi vien vainīgs, jo redz, pašam ir jāseko līdzi un jāsalīdzina! Un neesmu vienīgā, kas ir bijusi šādā situācijā! Kā vispār uzņēmums var pieļaut, ka klients vispār nonāk līdz šādai situācijai?!Ir taču jābūt kādai kontrolei, ierobežojumiem!? Izrādās arī no uzņēmuma puses neviens meistars nav sekojis līdzi un noņēmis rādījumus salīdzināšanai 2 gadus! Kaut vai meistars ir bijis vairākais reizes. No uzņēmuma puses tikai: veiciet apmaksu savādāk tiks pierēķināti soda procenti! Soda procenti par to, ka divus gadus neesat brīdinājuši mani par to, ka man uzkrājas parāds!? Šis ir absolūti neizdevies pakalpojums, jo uzņēmumam ir jānodrošina, ka pakalpojums nenovedīs pie liela parāda uzkrāšanās! Es regulāri maksāju izlīdzināto maksājumu un maksāju rēķinus, bet beigās esi novests parādnieka statusā, jo uzņēmums nejēdz pielāgot atbilstošu patēriņu, piedāvā slimu, kroplu pakalpojumu, kas tevi var novest parādnieka statusā, par to pat nebrīdinot, piedāvājot kā vienīgo variantu to samaksāt 12 maksājumos. Ja divos gados šito sastrādājāt, tad arī divos gados dodat man izsmelt to, ko esat sastrādājuši, ar savu kroplo pakalpojumu, kas beigu beigās nemaz nestrādā patērētāja labā. Tik var strādāt tikai uzņēmumi, kas ir Latvijas valsts pārvaldībā, kuriem acīmredzot ir burtiski “poxxx” par savu klientu, ja lietojot pakalpojumu var nonākt šādā situācijā. Privātie uzņēmumi šādi atļauties strādāt nevar, kā to dara Latvenergo!
Komentāri (1)
Sveicināti! Atvainojamies par šo negatīvo pieredzi. Mūsu interesēs noteikti nav zaudēt klientus vai sniegt maldinošu informāciju. Esam par to, lai tiktu izvēlēti produkti un norēķinu veids, kas atbilstu patēriņam un paradumiem. Taču jāņem vērā arī tas, ka, sniedzot konsultāciju par pakalpojumiem, gala izvēli atstājam klienta pārziņā. Šādās situācijās atbildība ir abpusēja, un vienmēr esam atvērti sniegt skaidrojumus, kā arī meklēt risinājumus.
Izvēloties “Izlīdzināto maksājumu”, būtiski ir vismaz vienu reizi gadā ziņot skaitītāja rādījumus, lai aprēķini tiktu veikti korekti – pēc faktiskā patēriņa. Gadījumā, ja skaitītāja rādījumus nesaņemam, aprēķini tiek veikti pēc vidēji vēsturiskā patēriņa, ko saņemam no A/S “Sadales tīkls.” Līdz ar to, sistēmā neredzam, ja pēc faktiskā patēriņa ir liels uzkrājums, par kuru laicīgi klientam varētu paziņot.
Klients maksā tikai par to, ko ir patērējis, neatkarīgi no norēķinu veida. Elektrība ir ikdienas pakalpojums, ko patērējam atbilstoši savām vajadzībām – vairāk vai mazāk, un bieži patēriņš ik gadu ir atšķirīgs. Ja izveidojas elektroenerģijas pārtēriņš, to izlīdzinām nākamajā maksājumu periodā, sadalot pa 12 mēnešiem. Savukārt, ja klients maina pakalpojuma nodrošinātāju (tirgotāju), vai maina norēķinu veidu uz rēķinu, rēķinā tiek iekļauta visa patērētā, bet neapmaksātā elektroenerģija.
Lai spētu atrisināt šo radušos situāciju un izskatīt iespējas, aicinām sazināties ar mums telefoniski, zvanot uz 80200400!