www.sudzibas.lv Latvenergo Atteikums pieņemt izsaukumu, slikts serviss

Latvenergo - Atteikums pieņemt izsaukumu, slikts serviss

Zvanot uz latvenergo telefona numuru lai pieteiktu atkārtoti izsaukumu, operatore Marija Liepiņa, atsakās reģistrēt atkārtotu izsaukumu! Atbildot, ka ka meistars adresē bija, un atkārtoti nebrauks! Uz jautājumu, vai atsakās pieņemt pieteikumu, atbildē izskanēja, jā. Bojājums bija elektro sadales skapī, kuru konstatēja elektriķis, bija izsisti drošinātāji un naktī meļģināts atrat kabeļus no elektro sadales skapja! Par ko tika informēts gan latvenergo, gsn izsaukta policija. Tā veselu dienakti 3 mājas Rīgā Daugavgrīvas ielā ir bez elektrības, jo operatore atsaka pieteikumu, un meistars atsakās braukt uz izsaukumu. Varu piebilst, ka līgumu un naudiņu par pakalpojumiem gam neatsaka, bet izpildīt savas funkcijas pēc līguma noteikumie gsn! Pie kam labi apzinoties, ka elektriķim nav tiesību darboties latvenergo sadales skapī! Meistara vārds nav zināms, jo operatoro to neizpauda, laikam valsts noslēpums!

Atbilde no Latvenergo Support 08.02.2016

Labdien!

Atvainojamies par šo pieredzi, taču katra situācija ir individuāla un tiek izskatīta pēc konkrēta pieslēguma.

Visticamāk, šajā situācijā runa ir par elektroietaises piederības robežām – līgumā ir noteikta piederības robeža starp sistēmas operatora AS ‘’Sadales tīkls’’ un lietotāja vai ražotāja elektroietaisēm.

Detalizētu skaidrojumu par situācijas risinājumu var saņemt telefoniski pie AS ‘’Sadales tīkls’’ 80200403 vai 80200404, kā arī varam informāciju noskaidrot no mūsu puses – [slēpt]@elektrum.lv

https://www.elektrum.lv/lv/majai/kontakti/

Jūsu Latvenergo

Papildināts Gun 08.02.2016

Labvakar!
Ko man dod Jūsu atvainošanās, ja jādzīvo veselu dienakti bez elektrības!
Šoreiz tiešām negācijas ir savilkušās, bet meistariem un operatoriem vajadzētu pamācīties kā kontaktēt ar klientiem, un izvērtēt situāciju, bet ja viņi to nevar izdarīt, tad kāda velna pēc viņi ieņem šos amatus? Šis gadījums būtu līdzvērtīgs, ja pieteiktu ātro palīdzību, bet atbildētu, nē mēs nebrauksim!
Operatores ieteikums protams arī bija zelta vērts, "sameklējiet sertificētu elektriķi, un lai viņš zvana, tad mēs izsaukumu pieņemsim!"
Atieksme vienkārši super! Paldies par to.

G

Komentāri (3)

Ņemot vērā, ka starp jums un Latvenergo ir noslēgts civiltiesisks līgums, kurā jūs esat vājākā puse - patērētājs, jāvērtē, vai šāda Latvenergo rīcība ir nodarījusi Jums materiālus zaudējumus un/vai morālo kaitējumu. Zaudējumu gadījumā jums jābūt jau samaksātiem rēķiniem, piem., jums vajadzēja nopirkt citu enerģijas avotu uz īsu laiku.

Morālo kaitējumu tikai jānorāda, tālāk to vērtē tiesa. Ņemiet gan vērā, ka uzņēmumi "uzmet" klientus tādos apstākļos, jo līgumos vienmēr ir ietverta force majeure klauzula - tātad kaut kas tāds neparedzams un ārkārtējs, kā dēļ līguma izpilde var tikt apturēta vai izbeigta, tālāk tiesa varētu vērtēt, vai Latvenergo rīcība atbilst Civillikuma 1.pantam.

Ieteikumi:
1) rakstveida sūdzība Latvenergo (kad/cikos/kam zvanījāt, sarunas saturs, problēmas apraksts u.c.)
2) pēc Latvenergo atbildes saņemšanas - iesniegums uz PTAC
3) Pirmstiesas brīdinājums Latvenergo
4) Mierzizlīgums vai tiesa

Paraugi: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/dokumentu-paraugi

PTAL 3.pants

Patērētāja tiesību pārkāpums
Patērētāja tiesības ir pārkāptas, ja:
1) iegādājoties preci vai saņemot pakalpojumu, nav ievērota patērētāja izvēles brīvība un viņa izteiktā griba;
2) nav ievērots līgumslēdzēju pušu vienlīdzības princips un līguma noteikumi ir netaisnīgi;
3) nav nodrošināta iespēja saņemt vispusīgu un pilnīgu informāciju par preci vai pakalpojumu vai preces vai pakalpojuma cenu;
4) patērētājam pārdota nedroša vai līguma noteikumiem neatbilstoša prece vai sniegts nedrošs vai līguma noteikumiem neatbilstošs pakalpojums;
5) samaksa par pirkumu un svars vai mērs nav noteikti pareizi, kā arī nav nodrošināta iespēja pārliecināties par to;
6) līgumsaistības nav pienācīgi izpildītas;
7) patērētājam nav dota iespēja realizēt atteikuma tiesības, noslēgta līguma atcelšanas, noslēgta līguma nosacījumu grozīšanas vai citas likumīgās vai līgumiskās tiesības;
8) nav izsniegts darījumu apliecinošs dokuments.

G Gun 06.02.2016

Paldies par informciju, katrā ziņā izmantošu Jūsu ieteikumus.

D Darbadrosibaspadome Speciālista atbilde 08.02.2016

Не в коем случае не оправдываю компанию, но ответ будет таким...
(или примерно таким)
В связи с аварийной ситуацией, а также ради обеспечения безопасности окружающих (как клиентов так и возможных клинтов) подача электроэнергии была отключена до момента установления и устранения возможных угроз. Что уже соответствует 1.статье гражданского закона.
Моральную компенсацию (неоспоримой она является только в случае уголовных дел и связанных с насилием), в данном случае нанесение морального вреда надо доказывать!
Я не спорю что надо на такие ситуации реагировать - но заявление должно быть коллективным всего дома (домов), писать лучше управляющему - закрепляя подписями владельцев недвижимости!
Как показывает практика, в таких ситуациях компания сама предложит возможный вариант решения ситуации (опять же, если заявление будет оформленно в корректной форме)
Признаю - совет юриста (выше) дельный! Но немного "прокурорский"!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes