Latvenergo - Apkalpošana
Labdien,
Pacietības mērs ir beidzies! Ar šo uzņēmumu man ir īpaši ilgas attiecības, un es tiešām esmu pacietīga, un tiešā nozīme saprotu, ko nozīmē darbs ar klientiem. Bet kad operators otrā klausules galā sāk ņirgaties tad tas tiešam pāriet pāri visām robežām. Metiet klausuli nost, ja atbild Aivars Kalniņš. Laipnības līmenis 0, palīdzības iespējas un konsultācija līmes arī 0. Tādam cilēkam jāstrādā centrālajā tirgū nevis klientu apkalpošnas dienastā.
Ar cieņu
Labdien! Paldies par sniegto informāciju, pārbaudīsim un izvērtēsim Klientu servisa komunikāciju, veiksim pārrunas ar minēto darbinieku.
Komentāri (1)
Tkj izvēlies tet.lv un miers mājās. Nav ko ar to padomju mantojumu ielaisties.