Elektrum - Krāpšana
Īpaši uzmanieties, firma ir krāpnieks, izspiež naudu par neesošu patēriņu, ir ārkārtīgi augstprātīgi, viedais skaitītājs nedarbojās, paši pielika summu pēc saviem it kā vidējiem aprēķiniem, un neko neatdeva, viņi sūtīt draudus samaksāt neesošus parādus, viņi tagad cenšas izplēst pēc iespējas vairāk naudas, it īpaši, ja uzzina, ka maināt uzņēmumus. Sliktākais no visiem uzņēmumiem, ko varat izvēlēties, pārbaudiet!
Komentāri (3)
Labdien .Elektrum apzog savus klientus .Izveidojās pārmaksas summa kura pazuda no rēķina un tagad esmu elektrumam parādā .Kur meklēt palīdzību. Elektrum nav pieejams.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Sveicināti!
Ja klients ir izvēlējies norēķināties pēc faktiski patērētā, tad viņa pienākumos ir katru mēnesi iesniegt savus faktiskos skaitītāja rādījumus laika periodā no 27. datuma līdz 3. datumam. Šī informācija ir norādīta arī līguma nosacījumos.
Ja īpašumā ir uzstādīts viedais skaitītājs, kas attālināti nolasa datus, tad rādījumi pašam klientam nav jāziņo, tos mums iesūtīs AS "Sadales tīkls". Ja kādu tehnisku iemeslu dēļ, viedajam skaitītājam nav iespēja attālināti iegūt datus, aicinām pašam klientam iesniegt rādījumu, lai rēķins būtu atbilstošs klienta patēriņam. Ja tomēr klients rādījumu nav iesniedzis, rēķins tiek sagatavots pēc objekta vēsturiskā vidējā patēriņa, ko saņemam no AS "Sadales tīkls". Nākošajā reizē, kad ir izdevies iegūt datus attālināti, vai klients iesniedzis savus rādījums, tiek veikts pārrēķins. Reizēs, kad rēķins ir sagatavots pēc vidējā patēriņa, šo informāciju norādām arī klientam sagatavotajā rēķinā.
Ja vidējais patēriņš krasi atšķiras no faktiskā un savlaicīgi nav bijusi iespēja iesniegt rādījumus, vienmēr aicinām sazināties ar mums individuāli, lai vienotos par rēķina korekciju.
Lūgums, neskaidrību gadījumā, sazināties ar mūsu klientu servisu.
Elektrum klientu servisa kontakti: https://www.elektrum.lv/lv/majai/par-mums/kontakti/