www.sudzibas.lv Latvenergo Bojājums vai slikts serviss

Elektrum - Bojājums vai slikts serviss

Labdien! Man ir sūdzības par ''Elektrum'' elektrības piegādātāja darbu daudzdzīvokļu mājai patversmes ielā 2, Daugavpili. 2020. Gada 14. Oktobrī mums pazuda elektrība, un otrās kāpņu telpas dzīvokļiem nebija elektrības apmēram no pulksten 21.00 līdz 23.40! Lai novērstu bojājumus, tika izsaukti “speciālisti”. Nu šo cirku vajadzēja redzēt! Viena brigāde nomainīja otru. Kad zuda pēdējās cerības paliekas, ap pulksten 23.40 elektrības padeve tika atjaunota. Bet viss iecerētais vakara darbs - kaķim zem astes. Pārnākot no darba ir jāpadara mājas solis: - jāsagatavo ēdiens, jāsasilda tējkanna, jāsakārto dzīvoklis, jāizmazgā drēbes, gribas arī atpūsties un paskatīties kādu seriālu, bet bez elektrības tas nav iespējams. Cienītie, 21. Gadsimta dirnēt sveču Gaismā nav pieņemami!

15.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

15.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

15.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

15.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

15.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (3)

M Mošpietiek??? 15.10.2020

Bojājumi vai avārija elektrotīklā nav atkarīgi no gadsimta. :)

L Latvenergo Support 15.10.2020

Sveicināt!

Elektrotīklu atslēgumi, bojājumi, to novēršana nav mūsu klientu servisa Elektrum ziņā, jo Elektrum ir elektroenerģijas tirgotājs, savukārt AS ''Sadales tīkls'' ir piegādātājs, sistēmas operators, kura ziņā ir elektrotīklu pieslēgumi, skaitītāji un tehniskie risinājumi.

https://www.sadalestikls.lv/klientu-atbalsts/klientu-atbalsts/bojajumi-un-to-pieteiksana/

Mūsu pakalpojumu ietvaros piedāvājam apdrošināšanu - Elektrum Apdrošināts, kura paredz pēkšņu elektrības zudumu novēršanu iekšējos elektrotīklos, taču aprakstītā situācija atbilst risinājumiem, kuri ir AS ''Sadales tīkls'' ziņā, Jūsu namu apsaimniekotāja, namu pārvaldes kompetencē.

Vairāk par pakalpojumu Elektrum Apdrošināts - https://www.elektrum.lv/lv/majai/pakalpojumi/elektrum-apdrosinats-/

Ja radušies jautājumi par sniegto informāciju, saziņai -
https://www.elektrum.lv/lv/majai/par-mums/kontakti/

Sveicināti!

Paskaidrojam, ka veicamo darbu specifikas dēļ, diemžēl, ātrāk problēmu novērst nevarējām. Kā arī apliecinām, ka mūsu speciālisti darīja visu iespējamo, lai klientiem, tajā skaitā arī Jums pēc iespējas ātrāk atjaunotu elektrības piegādi.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz Jūsu sapratni.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes