Latsign Sia - Slikts serviss
Pasūtīju internetā LATSIGN mājas lapā mājas numura plāksnīti. Rēķinu saņēmu uzreiz, to arī apmaksāju. Saņēmu paziņojumu uz e-pastu, ka ar mani sazināsies vienas darba dienas laikā. Ir pagājušas divas nedēļas un ar mani neviens nedomā sazināties, kaut arī pēc mājas lapā norādītā darbu izpildes termiņa pasūtījumam vajadzētu būt gatavam. Pārskatu vēlreiz savus norādītos kontaktus- gan telefona numurs, gan e-pasta adrese ir norādīti pareizi. Zvanu uz LATSIGN, bet mani telefonā brīdina, ka tas ir paaugstinātas maksas zvans!!!!. Izrādās mans pasūtījums ir gatavs. Taču uzņēmums laikam grib,lai zvana viņiem uz paaugstinātas maksas tālruni. Vai viņi uz to daudz nopelna?
Komentāri (7)
Ieslēdzam smadzenes, nesteidzoties padomājam un mēginām saprast, par ko tevi brīdina tavs mobilo sakaru operators, kad saka, ka tas ir paaugstinātas maksas zvans.
Lai vieglāk domājas, pateikšu priekšā - tu maksāsi savam sakaru operatoram par sarunu pēc līgumā atrunātā tarifa. Veikals nekādu naudu par zvanu no tevis neņems.
Nav svarīgi KAM es maksāju. Svarīgi ir princips - es par savu pasūtījumu esmu samaksājis, kāpēc man uzņēmuma darbinieku neizdarības dēļ (kuri ar mani nesazinājās)būtu jāmaksā vēl kādam kaut kas?
Labi. Iedomājies tagad, ka tava mamma pieslēdz sev Baltcom komplektu, kur ir TV un telefonija. Tas nozīmē, ka tu savai mammai varēsi zvanīt uz Baltcom fiksēto numuru. Tad kad tu zvanīsi, tavs operators teiks, ka zvani uz paaugstinātas maksas numuru. Ko nu? Lamāsi mammu, ka viņa "pelna naudu" no zvaniem?
Ieslēdz smadzenes! Ir bŗiva izvēle, katrs varam izvēlēties kura sakaru nodrošinātāja pakalpojumus izmantot. Tev patīk Bite - super! Uzņēmējam lētāk un ērtāk Telegrupa - arī super! Tās ir viņa tiesības. Jeb tev liekas, ka visiem jādara tā kā tev liekas pareizi?
Sveicināti!
Mums ļoti žēl par radušos iespaidu! Atvainojamies par doto situāciju! Uzņēmuma klientu apkalpošanas standarts un kultūra nosaka nekavējoties sazināties ar ikvienu klientu. Izcenojumus par izejošiem zvaniem nosaka tikai Jūsu telefona operators un LATSIGN nevar ietekmēt Jūsu telefona operatora pakalpojumu tarifus.
Mums ir 2 biroja numuri:
mobilais (mūsu operators ir LMT) tel. +371 2631 2210
un stacionārais (mūsu operators ir TELEGRUPA Baltijā) tel. +371 6760 7095
Ka arī mums ir e-pasta adrese, uz kuru mēs vienmēr atbildam uzņēmuma darba laika ietvaros: [email protected]
Gaidīsim Jūs mūsu veikalā-birojā otrajā stāvā (pirmajā stāvā notiek remonts)!
Ar cieņu,
Laura
LATSIGN Klientu apkalpošanas komandas vārdā
Diemžēl rēķina formā saziņai ir norādīts tikai viens numurs un nav norādīts, ka operators ir TELEGRUPA Baltijā, ar kuru vairākumam populārāko operatoru nav vienošanās par tarifiem.
Žēl... Es ceru, ka citi Jūsu klienti neiekritīs...
Jā, brīva izvēle, neko nesaku, bet viņi solīja zvanīt man, bet nepiezvanīja - par to ir stāsts. Cilvēka, kuram tas bija jāizdara, neizdarības dēļ radās problēma. Ja katrs godprātīgi veiktu savu darbu, šīs diskusijas nebūtu. Vai ne? Tas jau ir attieksmes pret klientu jautājums. Tas ir tas, kas mani neapmierina.
Ja tava sūdzība būtu par to, ka kompānija tev ilgi/laicīgi nezvanīja, ka viņiem ir slikts klientu serviss - viss labi! Iespējams, ka viss tas izskatītos savādāk. Bet tu jau sūdzies: "Taču uzņēmums laikam grib,lai zvana viņiem uz paaugstinātas maksas tālruni. Vai viņi uz to daudz nopelna?" - pilnīgs bezsakars!