www.sudzibas.lv Lateko Līzings Auksta attieksme ar klientu

Lateko Līzings - Auksta attieksme ar klientu

Ieteiktu sazināties ar klientu ne tikai nosūtot sms kuru bieži daudzi nepamana, bet gan pa telefonu vai uz e-pastu kur ir skaidri redzams vai klients ignorē vai tiešām grim godīgi sadarboties. Jo tas kad maksātājs dažas dienas kavējis maksājumu bankas regulārā maksājuma kļūdas neizpildes dēļ nav attaisnojums uzņemties vainu par neizpildītu-kavētu maksājumu klientam un pārtaisīt grafiku par labu uzņēmumam uz lielajiem procentiem. Mani tas aizskāra...

03.03.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

D Domaataajs 03.03.2023

E-pastu un telefona zvanu var nepamanīt tikpat ļoti kā sms.
Vislabākais jau būtu, ja varētu Jums izsekot un sejā pateikt, ka jāsamaksā, vai ne? Visur klientiem jāskrien no priekšas un pakaļas, viss jāatgādina. Kāda atbildība tomēr jāuzņemas, ne?
Saki, lai banka kompensē, ka nesamaksāja savlaicīgi (bet tomēr pašam vajadzētu sekot līdzi nepieciešamajām apmaksām, tomēr pieaudzis cilvēks (ja jau līzingu paņēmis)).

Pacco_al 06.03.2023

Tieši tā, kad sūta sms, tad saka, ka vadzēja rakstīt e-pastus. Kads raksta e-pastus, saka ka kas tos lasa, vajadzēja sūtī sms, bet kad zvana, sūta sms un e-pastus, tad saka, ka vajā. Patiesībā atveram līgumu un meklējam, kāds ir jūsu akceptētais saziņas veids. Ja sms, tad sms un nav ko "prātot".

Good Intentions 04.03.2023

Beidz sacerēt pekstiņus un maksā, kā ir atrunāts.

Joe Rogans👽 04.03.2023

Es jau 4 ierīces esmu izmaksājis, ja nekavē tad viss ir kārtībā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes