Lateko Līzings - Auksta attieksme ar klientu
Ieteiktu sazināties ar klientu ne tikai nosūtot sms kuru bieži daudzi nepamana, bet gan pa telefonu vai uz e-pastu kur ir skaidri redzams vai klients ignorē vai tiešām grim godīgi sadarboties. Jo tas kad maksātājs dažas dienas kavējis maksājumu bankas regulārā maksājuma kļūdas neizpildes dēļ nav attaisnojums uzņemties vainu par neizpildītu-kavētu maksājumu klientam un pārtaisīt grafiku par labu uzņēmumam uz lielajiem procentiem. Mani tas aizskāra...
Komentāri (4)
E-pastu un telefona zvanu var nepamanīt tikpat ļoti kā sms.
Vislabākais jau būtu, ja varētu Jums izsekot un sejā pateikt, ka jāsamaksā, vai ne? Visur klientiem jāskrien no priekšas un pakaļas, viss jāatgādina. Kāda atbildība tomēr jāuzņemas, ne?
Saki, lai banka kompensē, ka nesamaksāja savlaicīgi (bet tomēr pašam vajadzētu sekot līdzi nepieciešamajām apmaksām, tomēr pieaudzis cilvēks (ja jau līzingu paņēmis)).
Tieši tā, kad sūta sms, tad saka, ka vadzēja rakstīt e-pastus. Kads raksta e-pastus, saka ka kas tos lasa, vajadzēja sūtī sms, bet kad zvana, sūta sms un e-pastus, tad saka, ka vajā. Patiesībā atveram līgumu un meklējam, kāds ir jūsu akceptētais saziņas veids. Ja sms, tad sms un nav ko "prātot".
Beidz sacerēt pekstiņus un maksā, kā ir atrunāts.
Es jau 4 ierīces esmu izmaksājis, ja nekavē tad viss ir kārtībā.