Laima - Bojājums

Sveiki. Šādu šokolādi "serenāde" es iegādājos,lai kko uzkostu un atverot bīja pārsteigums,pēc ši apetīte pazuda uz šo šokolādi. Strādāju "Dzērieni bez uzcenojuma" un nezinu vēl vēlēšos šo preci ieteikt klientiem un pati iegādātieas.

06.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Laima Support Pārstāvja atbilde 06.08.2024

Labdien!

Patiesi atvainojamies par nepatīkamo situāciju saistībā ar lielkonfekti "Serenāde". Droši produkti ir mūsu prioritāte un ikdienā rūpējamies par to, lai mūsu ražotajiem produktiem būtu nodrošināta augstākā kvalitāte, tādēļ mums ir svarīga katra klienta atsauksme.

Lai varētu Jums sniegt atbildi par radušos situāciju, būsim pateicīgi, ja varat atsūtīt mums papildus informāciju - konkrētā produkta ražošanas datumu vai derīguma termiņu, kā arī norādīt precīzu produkta iegādes vietu.

Liels lūgums sazināties ar Orkla Latvija kvalitātes daļu pa tālr. 67080361.

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes