Laiks - Garantijas serviss
Sveiki, diemžēl nekad neesmu rakstījusi sūdzību, bet visam nāk pirmā reize. Nopirku vīram Šveices pulksteni 230 eur vērtībā, summa vismaz man ir diez gan. Nopirku zeltītā metāliskā tonī. Vīrs pulksteni vasarā uzvilka divas reizes, diemžēl uz siksniņas parādījās tā kā švīkas. Protams ilgi nedomājot vedu uz garantiju kā tas nākas kā pulksteni var vilkt tik divas reizes un tam jau nāk nost metāliskais tonis? Kad aiznesu uz garantijas servisu mani sagaidīja tik nelaipni ar attieksmi ko gribiet nav zelta, lai pērkot pa 16 karātiem sākot ar tūkstoti eur un kad paši vainīgi pret papīru vai apģērbu sanēsāts. Diemžēl vasara bija karstā un vīrs nepaspēja nemaz to pulksteni pie apģērba ar garām rokām uzvilkt. Turklāt garantijas servisā vislaik teica neesot jēga sniegt uz garantiju saņemsiet lēmumu un atteikumu, siksniņas nav garantijā utt. Gaidu lēmumu, ja tas būs negatīvs vērsīšos Ptac jo manuprāt tā ir klienta maldināšana ja nepasaka ka pulkstenis par 230 eur domāts vilkt 2 reizes kad jau tam iet nost tonis, kas būtu pēc gada. Mans secinājums kvalitāte ne ar ko neatšķiras no pulksteņiem kuri pārdodas par 50 eur piemēram uzņēmuma veikalā pus12🤷♀️
Pievienot komentāru