AtrisinātaLāčuks - Atsakās atgriezt naudu par brāķa rotaļlietu
Bērnam dzimšanas dienā gadījās nopirkt rotaļlietu, kas izrādījās brāķis. Veikals atteicās atgriezt naudu. Teica, ka vedīšot uz ekspertīzi un pēc tam izlemšot, ko darīt. Sarunā veikala vadītāja ļoti uzsvēra uz savām tirgotāja tiesībām, tās liekot pāri visam. Uz jautājumu, ko lai saku bērnam dzimšanas dienā, atbildēja, ko lai darot, visādi gadoties. Attieksme nepieļaujama!
Sūdzība atsaukta. Veikals samainīja preci pret labāku un vērtīgāku. Jāpiemaksā nebija.
Komentāri (3)
Kāpēc nepieļaujama? Pilnīgi normāli - lai noteiktu vai precei tiešām ir defekts vai bērns to ir saplēsis (par ko veikalam NAV jāuzņemas finansiāla atbildība), tiek organizēta speciālista ekspertīze. Tas, ka Jūs apgalvojat, ka tas ir brāķis, nebūt vēl nenozīmē, ka tas tiešām arī ir ražošanas brāķis. Cilvēki mēdz būt ārkārtīgi bezkaunīgi...
Nu isteniba nepielaujama situacija ir kad atra palidziba atsakas vest sirds slimnieku uz slimnicu, so gadijumu gan Jus gan berns varesiet pardzivot. Un ja man ir berni, ir jabut otram variantem. So expertu atbildi Jus vel ilgi gaidisiet.
Bērns tai precei nemaz netika klāt. To atverot, tika konstatēts, ka nedarbojas. Protams, veikala troļļi te uzdarbojas ne pa jokam. Iesaku veikala vadoņiem pamācīties, kā sādos gadījumos rīkojas civilizēti un uz klientu vērsti veikali. Jūsu veikals drīzumā izputēs ar sādu attieksmi, ticiet man. Mēs nabagāki nepalikām, bet Jūs gan. Par vismaz 10 klientiem.