Labas mēbeles SIA - Slikts serviss
Briesmīga attieksme no veikala pārdevējam pret pircējiem, jo viņus kaitina pircēji ar maziem bērniem,23.11. Iebraucu ar ģimeni veikala labās mēbeles Jēkabpilī Nameja7, gribējām nopirkt jaunu paklāju un spoguli, kamēr sieva izvēlējās preci es ar mazu 3 gadu vecu bērnu staigāju pa veikalu, mazā meitene skaļi uzvedas, smejas, sāka ar mani spēlēt, bet mēbeles veikala viņa neaiztiek, tad pēkšņi pie mums pienāca pārdevēja un sāk pieprasīt man lai es nomierinātu savu bērnu, kā šeit ir veikals nevis rotaļu laukums. Iesaku veikala valdībai uz veikala durvīm uzlikt šilti, ka ieeja veikala ar maziem maziem bērniem liegta, jo kaitina pārdevējus, un viņi nepanes ka bērni smejas, uzskatu, ka šadi cilvēki nevar strādāt apkalpošanā
Komentāri (18)
Spiedzoši smiekli augstos decibelos varētu ari nepatikt ne tikai pārdevējam.
Veikals ir sabiedriskā vietā,a visiem kam ir vāja nervu sistēma jāsēž mājas
Veikals ir privatipašums veikala vadība var lemt par ierobežojumiem savās telpās.
Kurš tad jus apkalpos?
Tad nozogoiet savu privātīpašumu un uzstādiet tur suņa būdu,a ar cilvēkiem jāmāk komunicēt
"ar cilvēkiem jāmāk komunicēt"- uzvars uz vārda "cilvēkiem"!
Jāmak arī iemacīt bērnam nebļaut
Проблема не в детях, а в неудвалетварённых ... женщин в годах.
Nav jūsu darīšana kas jāmāca manam bērnam
Nu ja ir šāda attieksme, tad nevajadzētu brīnīties, ka cilvēki sabiedriskā vietā Jums aizrāda. Acīmredzami esat cilvēks, kam ir diezgan aprobežota izpratne par sociumu un bērnam nepieciešamo komunikāciju prasmju nepieciešamību. Sabiedriska vieta tomēr nozīmē, ka Jums ir jārēķinās ar citiem sabiedrības locekļiem un jārespektē apkārtējie. Ja Jums aizrāda par bērna uzvedību sabiedriskā vietā, tātad Jūs kā vecāks esat kaut ko neizdarījis. Komunikācijas prasme arī nozīmē atvainoties par traucējumu un respektēt veikala pārstāvja noteikumus.
"Iesaku veikala valdībai uz veikala durvīm uzlikt šilti, ka ieeja veikala ar maziem maziem bērniem liegta" - cerams, tev bija kaklā uzkārta "šilte" - "MEŽONIS"
Ļoti asprātīgs,izredzes var redzēt cik daudz smadzenēs ir tava galvā
Правда не кому не нравится,потому так реагируют работники магазина с своими комментариями.
Fric11,забейте на них,не вы первые и не последние,кому они будут хомить.
Pats nesen biju saskāries ar šā veikala rupjajiem darbiniekiem attiekse bija briesmīga ,tas ir pilnīgs fujj pēc maniem uzskatiem.
Šausmīga sirdssāpe, ka speciāli šim komentāram bija jāreģistē jauns lietotāja konts :)
Вы»Jūrmalniece»,по себе то несудите.Все уже и так понимают кто вы.Умейти не только борзеть,но и принимать критику.
Ne borzei, Like 26! Arī tev ir liels kreņķis par ,,svešu'' problēmu, ka jācep jauns konts :)
Visiem tāpat skaidrs, ka tas ir sūdzības autora komentārs zem cita Nika.