Kurši/Bosch serviss - bojāta prece
Nopirku skill figūrzāģi (ne to lētāko), un pērkot pārdevējs teica, ka ja problēmas 1 - 2 nedēļu laikā, tad lai nāku atpakaļ uz veikalu un visu atrisinās...un kad sāku izmantot attiecīgo figūrzāģi izrādījās, ka pievelkot asmeni, tas manāmi sašķiebjas, līdz ar ko normāli zāģēt īsti vairs nevar. Tad nu ko - dodos atpakaļ uz kuršu veikalu un izstāstu problēmu - šie saka, lai vedu pats savu figūrzāģi uz bosch servisu - viņi veicot remontu - es piedāvāju apmainīt zāģi, jo tas ir ražošanas defekts...naudu iztērēju, a zāģa ta nav, osb zāģēju ar roku (diezgan grūti)... pēc 5 dienām (piekdienā) no bosch ziņo ka zāģis ok, ka ražošanas defekts un viss ok, sūtot atpakaļ uz veikalu... otrdienā iebraucu veikalā un saka, ka nav mana zāģa, ka tad jau šie būtu zvanījuši, bet par laimi gāja garām cits pārdevējs, kurš tomēr teica, ka esot gan viens zāģis atsūtīts (super)...bet šoreiz gudrāks būdams uzreiz pārbaudu vai asmenis taisni stāv - un tavu brīnumu, nestāv gan!!!
Tā nu atkal lūdzu apmainīt zāģi pret citu, lai nav ar roku jāzāģē, bet nekā, lai es vedot to zāģi uz bosch servisu, vai tomēr viņi aizvedīs...nu atkal nedēļu būšu bez zāģa.
p.s. interesanti būtu - ja pērku kanalizācijas sūkni, tad lai man iedod drusku sūdus pasūknēt, vai iet tas sūknis...
p.s. 2. vecākais pārdevējs ar kuru kontaktējos - anonīms, vārda vai amata zīmītes nebija...
Pievienot komentāru