Vai kādam ir brauciens uz Vīni 22. augustā? Vai ir kāda informācija par to, vai brauciens notiks? Neviens no orangelife telefoniem neatbild. Ja jums ir kāda informācija, lūdzu rakstiet uz [slēpt]@inbox.lv.
Есть ли у кого-нибудь информация о поездке в Вену 22 августа? Состоится ли? Телефоны orangelife отключены. Пишите пожалуйста на [slēpt]@inbox.lv
Es, Имя Фамилия, nopirku divus tur-ceļujumus internetporlatālā www.kupon.lv, kurš tiek plānots no дата līdz поезди, kuru maksa par vienu kuponu bij aсумма. Kopā par diviem kuponiem mes samaksājam общаяя сумма tam mums ir apstiprinājums no bankas, (sk.pielikumā) visa nauda tika ņemta no viena konta. Tālāk mes iegādājāmies (дата покупки) divus kuponus un uz musu e-pastu [slēpt]@inbox.lv), saņemam kuponus (Coupon LV-……Coupon ………..)kuponus sk.pielikumā.Kuponus pirku uz sava vārda (имя фам, персо) un uz savas draudzenes (имя фам подруги перс код) vārda. Tālāk, pēc akcijas noteikumiem, kas bija noradīti kuponā, pēc kuponu saņēmšanas mums vajadzēja nosūtīt uz doto kuponā e-pastu savus datus.No pirkuma brīža mes gaidījam līgumu ap divām dienam un atkal zvanījam pa norādītajiem tel.numuriem ( +371 27742124, +371 27742129 ), kur mums atbildēja, ka nekāds līgums netiks nosūtīts, jo kupons jau ir līgums Pēc kupona saņemšanas vajadzīgus datus nosūtījam uz norādīto kuponā e-pastu [slēpt]@kupon.lv).. 31.07.2012.. mes zvanijam, lai noskairdotu par ceļoujuma notikšanu. Mums atbildēja, ka ceļojums nenotiks, un 01.08.12 mes, it kā, saņemsim informāciju par naudas atgriešanu vai citiem ceļojumu variantiem, taču neko mes nesaņēmam. Firmas telefoni neatbild, ofisā neviena nav ( Latvija, Rīga Mūkusalas iela 72 (3. stāvs)), ka arī firmas
juridiskā ardesē (Elizabetes iela 103—8, Rīga, LV-1050, Latvija) neviena nav (doto informāciju mēs noskaidrojam no klientiem, kas dzīvo Rīgā). Tagad gribam saņemt mūsu naudu atpakaļ, jo sapratam, ka nekads brauciens 05.08.2012. nenotiks.
Kontaktējot ar citiem firmas klientiem caur Internetu, kā arī telefoniski, mēs noskaidrojam, ka ir ļoti daudz tādu cilveku, kuri samaksāja par braucieniem, taču braucieni nenotika ( atsauksmes var skatīt Internetā „sudzības.lv”, kā arī „kriminal.lv”), nauda netika atgriezta. Firmas vadību nevar nekur sastapt, telefoniski sazinoties ar viņiem nav iespējams, lidz ar ko pastāv iespēja, ka notikusi krāpsana no firmas vadības puses attiecībā pret klientiem.
Ņemot vērā augstāk minēto, lūdzam Jūs izskatīt manu iesniegumu un izlemt jautājumu par kriminālprocesa uzsākšanu attiecībā pret SIA „Izdevigi pirkumi” (cits nosaukums „Orange Life”) vadību.
Всю хронологию событий можно изучить в разделе -kupon.lv, orangelife.lv (181)-Populārākās sūdzības
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (3)
Vai kādam ir brauciens uz Vīni 22. augustā? Vai ir kāda informācija par to, vai brauciens notiks? Neviens no orangelife telefoniem neatbild. Ja jums ir kāda informācija, lūdzu rakstiet uz [slēpt]@inbox.lv.
Есть ли у кого-нибудь информация о поездке в Вену 22 августа? Состоится ли? Телефоны orangelife отключены. Пишите пожалуйста на [slēpt]@inbox.lv
VP RRP Kriminālpolicijas priekšniekam
A.Sozinova kungam
Gaujas ielā 15, Rīga
LV-1026
No
Имя Фамилия
персональный код
адрес
телефон
почта
iesniegums
Es, Имя Фамилия, nopirku divus tur-ceļujumus internetporlatālā www.kupon.lv, kurš tiek plānots no дата līdz поезди, kuru maksa par vienu kuponu bij aсумма. Kopā par diviem kuponiem mes samaksājam общаяя сумма tam mums ir apstiprinājums no bankas, (sk.pielikumā) visa nauda tika ņemta no viena konta. Tālāk mes iegādājāmies (дата покупки) divus kuponus un uz musu e-pastu [slēpt]@inbox.lv), saņemam kuponus (Coupon LV-……Coupon ………..)kuponus sk.pielikumā.Kuponus pirku uz sava vārda (имя фам, персо) un uz savas draudzenes (имя фам подруги перс код) vārda. Tālāk, pēc akcijas noteikumiem, kas bija noradīti kuponā, pēc kuponu saņēmšanas mums vajadzēja nosūtīt uz doto kuponā e-pastu savus datus.No pirkuma brīža mes gaidījam līgumu ap divām dienam un atkal zvanījam pa norādītajiem tel.numuriem ( +371 27742124, +371 27742129 ), kur mums atbildēja, ka nekāds līgums netiks nosūtīts, jo kupons jau ir līgums Pēc kupona saņemšanas vajadzīgus datus nosūtījam uz norādīto kuponā e-pastu [slēpt]@kupon.lv).. 31.07.2012.. mes zvanijam, lai noskairdotu par ceļoujuma notikšanu. Mums atbildēja, ka ceļojums nenotiks, un 01.08.12 mes, it kā, saņemsim informāciju par naudas atgriešanu vai citiem ceļojumu variantiem, taču neko mes nesaņēmam. Firmas telefoni neatbild, ofisā neviena nav ( Latvija, Rīga Mūkusalas iela 72 (3. stāvs)), ka arī firmas
juridiskā ardesē (Elizabetes iela 103—8, Rīga, LV-1050, Latvija) neviena nav (doto informāciju mēs noskaidrojam no klientiem, kas dzīvo Rīgā). Tagad gribam saņemt mūsu naudu atpakaļ, jo sapratam, ka nekads brauciens 05.08.2012. nenotiks.
Kontaktējot ar citiem firmas klientiem caur Internetu, kā arī telefoniski, mēs noskaidrojam, ka ir ļoti daudz tādu cilveku, kuri samaksāja par braucieniem, taču braucieni nenotika ( atsauksmes var skatīt Internetā „sudzības.lv”, kā arī „kriminal.lv”), nauda netika atgriezta. Firmas vadību nevar nekur sastapt, telefoniski sazinoties ar viņiem nav iespējams, lidz ar ko pastāv iespēja, ka notikusi krāpsana no firmas vadības puses attiecībā pret klientiem.
Ņemot vērā augstāk minēto, lūdzam Jūs izskatīt manu iesniegumu un izlemt jautājumu par kriminālprocesa uzsākšanu attiecībā pret SIA „Izdevigi pirkumi” (cits nosaukums „Orange Life”) vadību.
Всю хронологию событий можно изучить в разделе -kupon.lv, orangelife.lv (181)-Populārākās sūdzības
Paldies par iesnieguma paraugu:)