Kumi.lv - Arprats ko piedzivoju, ieperkoties kuponos kumi
Javanvari nopirku kiniesu kakla silditajus kumi portala kuponos, piegades laiks bija 14. 02. 14.21. 02 centos sazinaties, un tad sakas, par nepiegadatu preci man bija jasuta ierakstita vestule, pec atieksmes un sarakstes interneta sapratu, kad seit naudu nav tik viegli atgut, vispirms 1. 7eiro par vestuli, talak nekadu atbilzu, 03. 03. 14 mana pastkastite tika iemesti silditaji, bez iepakojuma, bez pavaddokumentiem, kaut biju apmaksajusi piegadi, lai pasargatu savus nervus iesaku nepirkties sai portala, attieksme ir pazemojosa, nezinu tagad jasuta atpakal, vel bandroles izmaksas, tadu nekaunibu nebiju latvija piedzivojusi,
Komentāri (6)
kkkkk
Sveiki. Kaut kā neticami izklausās šis stāsts. Nav saprotam kāpēc jums bija jāsūta vēstule? Laikam vēlējāties atteikties no pirkuma ... ja jā tad "Patērētāju tiesību aizsardzības liekums" nosaka, ka atteikums ir jānosūta rakstiskā veidā uz uzņēmuma juridisko adresi.
Iemesta prece pasta kastē, bez iepakojuma un bez dokumentiem - arī nereāli, jo kad ielūkojos kumi.lv mājas lapā tur piegāde notiek tikai uz POST24 un pie reģistrācijas nekādi dzīvesvietas dati netiek prasīti.
Naudu nav tik viegli atgūt ? Saskaņā ar to pašu manis pieminēto likumu nauda ir jāatgriež 30.dienu laikā. Ar portālu jūs sazinājāties 21.02 komentāru šeit ievietojāt 03.03.2014 bija pagājušas tikai 10.dienas no brīža, kad par problēmu sākāt runāt, nemaz nerunājot par vēstules nosūtīšanu ar Latvijas pasta starpniecību cik noprotu.
Daudz pretrunu, daudz emociju, maz objektivitātes.
2014. gada 11.janvārī Iegādājos www.kumi.lv kuponu par astrologa pakalpojumiem. Cena ar bija pieņemama 6 euro. Samaksāju, aizsūtīju uz norādīto e-pastu [slēpt]@astronet.lv vārdu uzvārdu, dzimšanas datus, apmaksātā kupona Nr. un kodu. Triju nedēļu laikā bija jābūt atbildei... un klusums. :) Marta sākumā sameklēju to astrologa piedāvājumu kumi.lv un uzrakstīju savu negatīvu komentāru. Pēc pāris dienām 12. martā man uz e-pastu uzrakstīja kumi.lv mārketinga projektu vadītājs Jurijs Lopatins. Jautāja, vai tiešām neesmu saņēmusi apmaksāto pakalpojumu. Atbildēju, ka neesmu... un atkal klusums. :)
Pareizi saka ticējums : "skopais maksā divkārtīgi". Pirmo reizi izmantoju tādu pakalpojumu un esmu vīlusies. Iesaku citiem pirms maksāt par pakalpojumu, ko sola izpildīt pēc maksājuma, padomāt, vai saņemot jūsu naudu, pakalpojums tiks sniegts.
Bet man šobrīd ir pavisam cita pieredze ar Kumi.lv. Nopirku vilnas zeķes. Nopirku vienreiz, viss patīka un īsi pirms Ziemassvētkiem nopirku vēl 6 gab. Pirmkārt, kupona laiks bija tikai līdz 31.12, bet mums nebija laika izņemt. Vīrs atbaruca pakaļ tiem jau janvāra vidū. Viņam tos izsniedza bez jebkādām problēmām. Bet galvēnais brīnums bija tālāk. Tajā pašā dienā man atnāca e-pasts no kumi.lv darbiniecies, ka viņa pamanīja, ka iespējams vienas zeķes nebija izsniegtas. Un piedāvāja tos pati piegādāt (!). Pārbaudīju, tiešām viena zeķu pāra trūkst. Aizbrauksim, protams, paši pakaļ. Bet tāds serviss par zeķēm par 2 EUR - manuprāt, tas ir forši.
Citi pat nemēklētu, kam tur palika prece un noteikti nepiedāvatu atvest :-)
Patiešām nožēlojams kantoris. Pasūtīju šo pulksteni: http://bit.ly/1DGPyDH Protams necerēju ka par 6eur tas būs īsts Issey Miyake, bet nu vismaz replika. Realītātē atbaidošas kvalitātes izsrādājums, kam ar foto maz sakara.
Kumi.lv ir kuponu laba - viņi netirgo savas preces, bet gan partneru atlaižu piedāvājumus. Bez tam preci vienmēr var atgriezt, arī tādu kura maksā tikai 6.- EUR un kā jau jūs minējāt par 6.- EUR tiešām nevar būt īsta brenda prece.