AtrisinātaKronospan-Riga - Bosings
Ja gribat uz savas ādas izbaudīt, kas ir Bosings, kā tas ir justies mazam un izsmietam. Rupjiem vārdiem nolamātam. Strādāt lielā starptautiskā kompānijā, kura krāpj savus darbiniekus. Neatmaksā visu darbā nostrādāto laiku. Par virsstundām vispār nerunāsim, tas ir tabu. Aizmirstiet par darba interviju solījumiem, tos neviens nepilda. Kompānija, kuras sapulcēs nav diskusijas, bet ir tikai publisks priekšnieku Ivara Plauža un Jāņa Kalniņa drāziens. Jo viņu subjektīvo vēlmju apmierināšana, tur ir likums. Ja bailes valda pār tevi, tad tu esi īstais. Tad laipni aicināts Kronospan-Rīga.
Sūdzības iesniedzējs un SIA Kronospan Riga ir atrisinājušas savstarpējās domstarpības ar izlīgumu, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (3)
Piekrītu. Esam piegādātājs šim lielajam starptautiskajam uzņēmumam.
kadru mainība-augsta.,bet iepirkumu daļā vienmēr atrods kāds-kurš saņem kādu $ labumu par "pareizo preču" iepirkumu.
Ieteikums jaunajiem piegādātājiem-necenšaties :)Gan jau vēl kādas jaukas lietas šitajā kantorī notiek...
Kas tas par murgu, kā var atrisināt sūdzību? Var apmierināt, vai neapmierināt prasību, bet sūdzība ir un paliek sūdzība. Var laboties sūdzības vaininieks, bet sūdzība nekad un nekur nav atrisināma.
Izlīgums var būt iznākums prasības apmierināšanai. Bet pati sūdzība ir prasības sastāvdaļa, to nevar atrisināt. Tas ka es saku ka Jānis ir slikts, jo dara to un tu, bet par to es gribu to un to, un Jānim man iedodot prasīto, es takš tagad nevaru teikt, ka Jānis ir bijis labs, jo ir iedevis man to ko vēlos. Labākajā gadījumā es varu teikt, ka Jānis ir labojies un es vairāk no Jāņa neko nevēlos, bet tas nemaina pašas sūdzības būtību. Jo sūdzība bija izskanējusi tai laikā un vietā, kas atbilda tā brīža lietām un apstākļiem, tā raksturoja Jāņa tā brīža reālo attieksmi pret lietām un darbību. Tas ir tā brīža raksturojums. Un raksturojumus nekad un nekur NERISINA.
Mans uzņēmums arī reiz aizveda uz Kronospan divas kravas ar baltalkšņa malku un papīrmalku (viņiem bija tāda opcija).
Tā kā, iepirkuma cena bija izšķirošā pēc sortimentiem, visu sašķirojām pēc kvalitātes prasībām uzkrāvām pilnu līdz lūpai mašīnu, nu tik domājām saņemsim lapu naudiņu (ar roku uz sirdi varu likt, izdarījām pēc labākās sirdsapziņas).
Liels man bija izbrīns kad ieraudzīju pavadzīmi, viss sortiments pieņemts par zemāko cenu (malkas), otrs nosūtītais apjoms bija brutto 76-80 m3, netto pieņemtais 64 m3.
Vietniekvārdsakot, appisa.