Kreiss - Vilšanās
Esmu vīlies par Kreisa darbību iesākt var jau ar to,ka lai tiktu darbā jāiziet pārbaude par kuru vēlāk ir pašam jāsamaksā 60LS, tad ja vēlies atstāt savu privāto auto kamēr esi darbā arī pašam par stāvvietu ir jāmaksā!!! Pat tad ja reisā braucot piekabei uz taisna ceļa pārsprāgs riepa arī jāmaksā būs pašiem šoferiem un galvenais kā par jaunu riepu!!! Ja esi jauniņais tad labu patēriņu atvest no kura ir atkarīga tava alga arī nesanāks jo vieglās kravas tiek dotas vecajiem šoferiem kā krieviski sakot dedavščina :)) nu gribat to visu izbaudīt uz priekšu, lai veicās....
Komentāri (46)
Pilnībā tev piekrītu. Pats strādāju Kreisā apmēram pusgadu, un cik esmu pamanījis, tad nopelnīt neko prātīgu nevar. Tā arī ir, ka visas vieglās kravas saņem vecie šoferi, bet pārējie velk 20+ tonnas. Turklāt vēl tagad uzlikuši patēriņu 25l/100km! Kā lai normāli savāc tādu patēriņu ar sastāvu, kurš sver 40t?! Tagad sanāk, ka to naudu, ko saņēmu agrāk, ja pārvedu mājās 27/100, es saņemu tikai tad, ja atvedu 25!
Tas par to maksas stāvvietu saviem darbiniekiem arī ir absurds! Tāpat viņiem būtu arī jānodrošina saviem darbiniekiem apavi ar metāla purngaliem, jo daudzās rūpnīcās bez tādiem nemaz nelaiž piedalīties pie iekraušanas/izkraušanas... Bet tādi apavi ir jāpērk pašiem par savu naudu...
Neskatoties uz to, ka visām automašīnām ir KASKO, ja notiek avārija, teiksim, uz slidena ceļa, ABIEM šoferiem tiek piestādīts sods! Abiem! kaut arī otrs neatbild par pirmā šofera braukšanu! Absurds!
Tiešām tā nav labākā firma, kur doties strādāt. Ne jau velti viņiem vienmēr trūkst šoferu. Nav jau brīnums, ka lielākā daļa piekabju ir aplīmēta ar aicinājumiem nākt strādāt...
Tas viss nekas, bet ja ej proom no darba tad apkāš pat pēdējo naudu, proti neizmaksā. Ja kautkas nepatīk tad uzreiz jaiet pie bijušā lidotāja, vārdā Anatoļič. Beigās liek vel parakstīt papīru, ka necels pretenzijas par finansēm, ja neparaksti tad dokumentus neatdod. Tur strādāt var tikai buļbaši, vi'ņiem maksā pat pajkas naudas, bet ja esi no latvijas, nekā, un ja buļbašiem nedod darba atļaujas tad kreiss bosi paši dabon starp bieziem paziņām. tākā to firmiņu neviens nevarēs pārbaudīt, jo baidās dabūt pa cepuri.
Piekrītu visam, lielāku kāsēju iestādi es arī nebiju redzējis, visus dzen kā suņus, bet no tevis tik algā par visu novelk. degvielas normas vispār tādas, ka normālu algu var dabūt ja visu ceļu būtu jābrauc tukšā. par dīksāvi trīs mēnešu laikā nēesmu saņēmis ne santīma, bet itkā maksājot arī tikai no trešās dīkstāves dienas, un vēl normālu pārinieku atrast tas ir nereāli, vai nu krāc vai vai dzer. vai arī mazgāties nemāk. kad aizdzen garā reisā, spānija - zviedrija un vēlreiz spānija un tad tik mājās, reāli kilometru nav, atsēdējis mašīnā esi kā muļķis. no jaunajiem soferiem ietur drosības naudu, ap 35ls no katra reisa, līdz savāc 350ls kuru itkā var dabūt atpakaļ tikai pēc gada, kad esi tur nomocījis. tā kānav tā labākā iestāde kur doties strādāt, ja nu vienīgi esi gatavs ziedot dzīvi sim kantorim.
Viņi visu laiku mekle darbiniekus. Kas tur notiek vispar?
Nu tur ir riktīgs haoss, šoferi tur nāk un iet, reti kurš iztur, jābrauc ir divatā, un dzenā kā suni, tur princips ir tāds, ja fūre stāv sētā tad tā nepelna naudu. tur arī visu laiku pērk klāt mašinas, bet nav kas brauc, vismaz no Latvijas nevar dabūt vairāk. ar maksāšanu viņi arī diezgan pašvaki, tagad būvē jaunu laukumu, tā uzreiz algas jūtami nogrieztas.
ja patīk dzīvot kabīnē no 10 dienām līdz 30 dienām var mēģināt. tā kā ir divi šoferi, tad jau kā jūs paši zināt braukšana diezgan bieži notiks caurām naktīm un pa dienu gulēsiet. Lai veicas!..
bet ka ir ofisā? Meģināju iet uz grāmatvedibu, bet nav sapratāms kas notiek.
par offisu zinu mazāk, bet itkā arī viss ir diezgan stingri.
Neesmu pats strādājis KREISā, esam tikai īrējuši telpas viņu ēkā. Ejot pa gaiteņiem visai regulāri palasījos tos informācijas dēļus, - jau tad zosāda uzmetās. Padomāju - diez kāda atmosfēra valda kolektīvā, ja jau no tiem informācijas dēļim dveš pretī tirānija un skarbums. Šeit izlasītie komentāri to tikai apstiprina - diemžēl... Un prasīt no šoferiem maksu par saplēstu riepu vai veļ jo vairāk darba apģērbu, kas viņam PIENĀKAS... nu tas jau ir līmenis. Labi, ka nepieteicos darbā, izskatās, ka nebūšu īpaši daudz zaudējis...
Vienkarsi parak liela firma. Tapec ari tada attieksme pret soferiem. Depozita naudu var atgut pat ja strada mazak par gadu, tikai vajag obligati nostradat menesi pec iesnieguma uzrakstisanas. To pats Nikolajs izdomaja lai cilveki turetos tikai del tiem 350 ls. Vel 2012 gada sakuma kad saku tur stradat vel vareja labi nopelnit, tagad arvien mazak un grutak. Iesaku tur stradat tikai prieks pieredzes iegusanas, jo tur tiesam pelna tikai tie kas jau sen strada un vel loti daudzi pielideji kuri dispeceriem nesa kafiju, auglus untt... Pats esmu ar tadiem stradajis un visu to redzejis. Daudzi kas ta nedara un vel censas sevi aizstavet staipa smagas kravas no majam lidz pasai spanijai, un no turienes vinus pedejos iekrauj. Vienu vardu sakot, jo lielaka firma, jo lielaks bardaks.
есть перегибы, сетка с расходом подталкивает на возню с канистрами и с рефом. сделайте сетку не литрам а по 100 грамм. многие не хотят мухлевать с топливом, но остальные на них смотрят как на дебилов. обидно.
для высоких заработков нужно быть не хорошим работником, а хитрожопым!
как уже тут писали, бегают с подарочками к диспетчерам, выпрашивают легкие грузы и удачные маршруты.
одни на барсу с подушками едут, а потом в алмерию порожняком. другие по колхозам мокрый торф тянут и в гребанной франции по 5-7 разгрузок имеют.
а с выплатами проблем не заметил. и платят вовремя и страховые по увольнению отдают. мне точно отдали.
п.с. меня на бережку уже подкачивает :) скучаю по дороге. хорошо киллометры мотать на фруктовозе ! далеко, быстро и без большинства запретов.
Cik tad reāli nopelna jauns šoferis par vienu reisu (augļi piemēram)? Un cik sanāk mēnesī?
И что значит без большинства запретов? О каких речь?
рейс на рейс не приходится. у меня в месяц около 700-800 лс получалось.
А запреты - выходные, праздники, разные временные запреты движения.
А если например ездить вдвоем в европу( Испанию например)за фруктами, то сколько в среднем получается рейсов месяц? И деньги те же? (700-800Лс)
Otrabotal god v KREISE resil poiti v otpusk, sprasivaju otpusknie platjat, govorjat net, potomu 4to v kreise ne polozeno platitj otpusknie. Sprasivaju a 4to zakon ne rasprostranjaetsja na kreiss, otvet bil takoj, 4to-to nenravitsja idi k direktoru i tam razbirajsja v obs4em otpusknie ne platjat, budu pisatj v fininspekciju i darbainspekciju zalobu.
правильно, может чего изменишь.в крейсе никогда не платили минималки и отпускные, впрочем как везде.
правильно, может быть потрясут немного.а в прочем сейчас везде так как и раньше, ничего не изменилось.
Piekrītu tam, ka Kreisā pašlaik ir ļoti liels bardaks, un, ja vadība neko nemainīs, ši firma kļūs par mācību iestādi, kas sagatavo šoferus, ..tikai citām firmām.., jo vairums no Kreisa vēlāk aizies.Pie šāda mašīnu daudzuma, direktori vairs nevar visu izkontrolēt, un dispečeri nodarbojas ar savu mazo biznesu.Ja nelīdīsi viņiem pakaļā, un neko nevedīsi, tad neceri uz taisnīgumu, vari sēdēt beiz reisa ilgi, ja, piemēram, brauc uz Krieviju.Krīt uz nerviem arī netaisnīgums par degvielas normām, jo, reāli sanāk, jo smagākas kravas ved(tātad smagāk strādā), jo mazāk saņem, jo norma ir viena-vidējais patēriņš.Ja Tev gadīsies neekonomiskāka mašīna, tad labāk, ja tev nav vispār pastāvīgas mašīnas, jo degvielas starpību samaksāsi pats, un saņemsi krietni mazāk par attiecīgo reisu.Princips tāds, ka firma nekad nabūs zaudētājos, itkā šī mašīna būtu Tava, un Tu esi līdzīpašnieks.Pietam, šo mašīnu pat neviens necentīsies saremontēt, jo nav jēgas tērēt firmas naudu, ja šoferis tāpat starpību nosegs, kas radīsies pārtērētā degvielā.Šo normu, uzskatu, sen varēja sakārtot cilvēcīgāk, kaut, ņemot vērā kravas svaru, vai vienkārši ievietojot kompjūterus, jo mašīnas ir ekonomiskas, un zog, nevis tiek, kam liels patēriņš, bet tieši pretēji, un ne mazums nozog...Domāju daudzus labus šoferus Kreiss būtu saglabājis, ja šo jautājumu sakārtotu.Par naudas izmaksām, gan, sūdzības nav-cik aprēķinās, tik saņemsi, tikai, jautājums, cik tas būs...Tāds priekšstats, ka par Kreisa prestižu, rūpējas tikai direktori, jo viņi, strīdus gadījumā, pieņems taisnīgu lēmumu, bet pārējie, vai nu, negrib neko mainīt, vai vienkārši netiek galā ar saviem pienākumiem.Esmu strādājis gan Kreisā, gan Girtekā, un varu teikt, ka lietuviešu firmā šī degvielas norma ir taisnīgāk aprēķināta, tur norma mainās no kravas svara, cits jautājums, ka tā ir par lielu, bet, gan jau ar laiku to piegriezīs.Par Kreisu varu teik, ja attieksme nemainīsies, firmā strādāt būs arvien grūtāk, jo automašīnas kļūs arvien vairāk, un būs jārada normāli darba apstākļi, un galvenais, taisnīgums.Pretējā gadījumā, šo firmu varam uzskatīt par tālbraucēju skolu, nevis par transportfirmu...
Paterinu Kreisa vajag 26 uzlikt jo soferi pasi draugos liek tadas bildes...
Tauta iet un nak un ne tie labakie. DRAUGOS.LV pat ir aktieri kas liek bildes domubiedros ar paterinu 26...Taksto tas jau normals paterins lai parejie ari ta vestu firma.