Kopideja SIA - Slikta pakalpojumu kvalitāte
Dzīvoju Tukumā, netālu no centra.
Pirms 6 mēnešiem pieslēdzu SIA ''Kopidejas'' piedāvāto interneta (100mbit/s) un kabeļtelevīzijas paku (60 kanāli).
Viss sākās ar neveiksmīgo pieslēgšanas procesu.
Sākumā tika norunāts konkrēts datums un laiks, jau iepriekš darbā atprasījos un gaidīju meistaru uz vietas pie sevis mājās. Pusotru stundu vēlāk saņēmu zvanu, ka pēc pusstundas būšot klāt, uz ko es atbildēju, ka varu pagaidīt vēl. Pulkstenis jau bija ap 16:00 (nevis norunātajiem 13:00), kad man pazvanīja un pateica, ka darba laiks ir cauri un pieslēgumu taisīs nākamajā dienā. Tā nu es atkal darbā ņēmu brīvu pusi dienas, lai sagaidītu beidzot šo uzstādīšanu.
Nākamajā dienā meistars bija klāt kopā ar vēl vienu palīgu un pa nepilnu stundu, iemocīja tomēr manā dzīvoklī vadus un sakonfigurēja rūteri. Jau tad pamanīju, ka darbiniekos ir nepatika pret darbu, vai vienam pret otru, jo gados vecākais puisis diezgan nelabā tonī izrīkoja jaunāku džeku.
Problēmas sākās tieši nedēļu pēc pakalpojuma pieslēgšanas, kad sākās sniega vētra (bija Janvāra sākums). TV rādīja, taču internets negāja. Atbrauca meistars vakarā, ap plkst. 19:00, uzkāpa mūsu mājas bēniņos un visu sataisīja.
Lieta ir tāda, ka tas notika vismaz reizes trīs, viena mēneša laikā. Es sazinājos ar ''Kopideju'' pa tālruni un kāda sieviete, laikam grāmatvede, jūtamā krievu akcentā man apskaidroja, ka neko nevar padarīt, ka laika apstākļi ietekmē aparatūras darbību un tas ir aprakstīts arī līgumā.
Par laimi man, un par nelaimi viņiem, man ir augstākā izglītība IT jomā, un pats ikdienā strādāju Rīgā, darbojos ar serveru uzstādīšanu un apkalpošanu. Kādu dienu pēc kārtējās interneta ''nobeigšanās'' un šoreiz arī TV signāla ''sniega'', nolēmu uzkāpt bēniņos un vismaz uzmest aci tam, ar ko tad ''Kopidejai'' te visu laiku ir problēmas, kāda veida tehnika var šitā niķoties.
Uzkāpjot bēniņos gandrīz apkritu uz muguras - viņi bija savilkuši plikus vadeļus, no blakus mājas uz mūsu bēniņiem. Es zinu kāds izskatās āra TV kabelis, un tas noteikti nebija ne ūdens, ne aukstumizturīgs kabelis. Bēniņos atradās arī tā sauktais ''seifs'' - metāla kaste, ar pavērtām durvīm, laikam kāds bija piemirsis pievērt. Un tur iekšā karājās parasts D-Link rūteris, par 30 Eiro, piebāzts pilns, lampeles mirgoja pat ja attiecīgajā portā nekas nav iesprausts. Un tāds arī nodrošināja internetu manam PC. Redzēju arī, ka no tā paša interneta kabeļa kurš gāja uz manu dzīvokli, bija atplēstas dzīslas un pieslēgts vēl viens lietotājs. Zinātājam būs skaidrs, ka tur nebūs vairs 100Mbit/s, ja četras dzīslas tiek paņemtas nost. Tas nekas, ka es viņas neizmantoju. Bet ja firma reklamē 100Mbit/s, tad tā arī ir jābūt, vai arī jāmaksā par patērēto.
Otrā lieta bija veids, kā TV signāls tika sadalīts pa dzīvokļiem. Pavecs signāla pastiprinātājs, iekarināts gaisā ''aiz matiem'', tālāk sadalītājs uz 5 un aiziet šitāds cauri uz nākamo māju. Tās ir tīrākās šausmas, ja man šādi sniegojās attēls uzreiz pēc pastiprinātāja, tad kādai bildei būtu jābūt nākamajā mājā ?!
Biju dusmīgs līdz galam, nezināju kur litkies, zvanīju viņu 24/7 dispičeram, pēc laika man atzvanīja gados vecāks puisis un lika izslēgt/ieslēgt rūteri un vēl visādas muļķības, uz ko es atbildēju, ka es protu pats gan rūteri nokonfigurēt, gan saprast kur ir problēma, pat vadus varēju ''izzvanīt'', ja kungam gribētos un teicu, ka dzīvoklī 100% viss ir kārtībā.
Nākamajā dienā bija klāt veseli divi, beigās arī pat trešais - laķenēs līda augšā uz bēniņiem, laikam kāds no galvenajiem. Itkā visu sataisīja. Durvis vaļā nevēru, jo 100% būtu licis kādam pa tāfeli. Principā, problēmas vairāk nekā prieka. Ticu, ka kopumā dēļ atprasīšanās no darba, zaudēju vairāk naudas, nekā ''Kopidejas'' abonements veselu pusgadu.
Un visu nobeidzot, par SIA ''Kopidejas'' darba kultūru kā tādu - visa beigās, es atteicos no viņu ''pakalpojumiem'' un pārgāju uz SIA ''Infonet''.
Lietoju jau otro mēnesi un nav ne mazākās aizķeršanās. Sanāca pārmīt dažus vārdus arī ar ''Infonet'' meistaru un viņš apgalvo, ka katru dienu dzird no klientiem, ka aiziet no ''Kopidejas'' viņu slikto pakalpojumu un attieksmes dēļ. Puisis zināja stāstīt, ka ''Kopidejas'' boss pats jūtot, ka viņu bizness iet uz galu, saviem meistariem pat liekot rēķinu lapiņas iznēsāt, kā pastniekiem, vienalga sniegs, vai lietus.
Kopumā par ''Infonet'' man radās ļoti patīkams priekštats, kā arī var redzēt, ka firma plaukst un drīzumā, pēc maniem ieskatiem, konkurēs pār Tukuma interneta un TV provaideriem. To var redzēt pēc ''Infonet'' reklāmām uz ielām, uz rēķiniem un avīzēs, kā arī, cik man zināms, viņi investē desmitiem tūkstošus eiro, optiskā tīkla izbūvē pazemē. Kamēr ''Kopideja'' spēlējas ar savām antenām pa jumtiem un karina vecus rūterus namu bēniņos.
Un pēdējais ko gribēju pieminēt - pirms atteicos no viņu pakalpojumiem, izlēmu izmantot viņu bezmaksas ''servisu'', kas saucas - datoru bezmaksas diagnostika un tīrīšana. Iedevu viņiem tīšām, līdz pusei ''piebāztu'' datoru ar ziņu ''iztīrīt un pārinstalēt uz Windows 10''.
Jebkurā sevi cienošā kompānijā, nevis kaktu kantorī, ir zināms, ka Windows operētājsistēma nav bezmaksas, tā maksā ap 100 Eiro. Kad saņēmu datoru atpakaļ, tur tiktiešām tika uzlikts itkā ''licenzēts'' Windows 10. Taču veicot izpēti secināju, ka manam datoram tika uzlikta pirātiskā Windows versija, kas tikusi validēta ar visparastāko ''KMS'' uzlauzēju, kas ir nelegāla lieta un par to pienākas tūkstošiem eiro sods. Pēc dažām telefonsarunām bija skaidrs, ka tas bijis vīrs vārdā Aleksandrs, kurš, pēc manas informācijas ir otrs jūrnieks, tajā grimstošajā kuģī, ko sauc SIA ''Kopideja''.
Ja esat ar mieru maksāt par pastāvīgiem traucējumiem un pie tam vēl saņemt aizrādījumus, par laika apstākļiem - lai veicas! Ja gribat kvalitāti un attieksmi - Infonet, vai Lattelecom.
Komentāri (2)
Zinām zinām, Talsos arī šitā LopIdeja daudzstāvenēs. Tā arī ir kā raksta. Lēti rūteri, lēti vadi starp mājām, nekādi UPS un atmazkas par laika apstākļiem.Kamōn, tur jau nevis laiks ir vainīgs, bet skops provaiders. Rezultātā, kad esi atnācis no darba pajūzot internetu pāris stundas, tad vari lepni skatīties grieztos, bet rēķinu gan atsūtīs laikā. Tad priekš kam vispār tāds internets. Visi jau sen pārslēgušies uz Lattelecom un miers mājās.
Es šitos visus švaļu kantorus saucu par bēniņu internetiem, kurus cerams drīz vienkārši ar likumu aizliegs un mājās dzīvojošie īpašnieki varēs ar dārznieka šķērēm uziet un sašķērēt tos makaronus. Kas tiem urlu kantoriem devis tiesības manā mājā piedrātēt bēniņus un skatu uz debesīm ?! Lai velk pa zemi, tad arī būs kvalitāte.
Par internetu nezinu, bet tv tiešām slikti. Daži kanāli dažreiz vienkārši nerāda, citreiz nekas nerāda, jau apnicis zvanīt un prasīt kas noticis. Nebojāiet sev nervus. Izvēlēties kādu citu televīziju. Infonet pat ienaidniekam nenovēlētu...