Kolonna - Slikts serviss
Apmeklēju salonu 24.09.2020. Uzacu korekcijai. Kosmetoloģe procedūru, kas ir tuvā kontaktā ar klienta seju, veica bez aizsargmaskas. Nekur salonā nevienam no apkalpojošā personāla maskas neredzēju, izskatās, ka pie viņiem tās nav pieņemtas, lai arī, veicot visas sejas procedūras, kosmetoloģes izelpa skar klienta seju. Šī ir ļoti nepatīkama pieredze. Kā esmu pēdējā laikā novērojusi, kolonna vairs nav tāds salons kā agrāk, servisa kvalitāte stipri slīdējusi uz leju.
Komentāri (3)
juridiski Jums taisnība..cilvēcīgi...nu...
1.Kur bija jūsu maska?!
2.Kur ir likums,ka salona darbiniekiem ir jāstrādā maskās?!
Ja jau tā baidaties no covid-19,varējāt sēdēt mājās un miers. Kaprīza dāmīte un viss. Nebūs,kas strādā varēsi staigāt bez uzacīm jeb zīmēt pati.
Vispār kā darbinieks var zināt,varbūt tu tā slimā esi ar covid-19,tad tev masku arī vajag.
Domāju šī sūdzība nav īsti sūdzība pret salonu. Neviens nenēsā maskas tagad, tas nav noteikts ar likumu. Pie salona durvīm nav teikts, ka visiem jānēsā maska un, ka arī darbinieki tādas nēsā. Ja es par to uztrauktos, tad būtu jau pirms nākšanas uz salonu piezvanījusi un noskaidrojusi par maskām. Un ja tomēr izlemtu nākt, atnestu masku meistarei un pati ar uzliktu sev. Domāju meistare neibilstu, jo kā nekā esmu cilvēks kam rūp gan sava, gan citu veselība.