Kolonna - Express frizētava Kolonna t/c Origo
Atnācu uz Express frizētavu Kolonna t/c Origo. Vēlējos izbalināt matiem šķipsnas un nogriezt galus. Meistars (Ingrīda) sāka darbu 18:45. Tik lēnu un neveiklu frizieri neesmu satikusi pat pagalmu frizētavās. Sēdēju un domāju pie sevis, vai tiešām ir tādas krāsas (matus balinošās), kuras jau tā dabīgi gaišos matos ir jātur ilgāk kā 2 stundas??? Pajautāju to arī pašai frizierei, uz ko šī atteica, ka krāsa esot saudzīga un bla, bla, bla... Būt ātrāk to krāsu matos likusi, nebūtu jādedzina un pēc tam pus galvai ņemt nost, bet pus atstāt! Rezultātā, es sāku pati ņemt ārā no matiem foliju, jo mati bija jau vairāk kā blondi!!! Un, protams, ne pie matu griezšanas, ne pie veidošanas mēs netikām. Es netaisījos tur sēdēt līdz pl.1.00 naktī, jo tādā tempā kā strādāja viņa tas būtu pilnīgi normāli! Vai tiešām to var nosaukt par Express frizētavu, kurā meistars nejēdz iekļauties trijās ar pusstundu, lai pabalinātu šķipsnas un nogrieztu matus??? Jāpiebilst, ka mati ir mazliet pāri plecam un diezgan paplāni. Iesaku Kolonnai pievērst uzmanību savu meistaru darba kvalitātei, roku veiklībai un ātrumam! Savukārt, klientiem iesaku izvēlēties citas frizētavas un labākus meistarus.
Paldies par uzmanību!
Komentāri (20)
to Ince.
Man pašai bija līdzīgi, (2006. gada maija beigas) iebraucu Rīgā no ilgāka ceļojuma, un iedmājos, ka varētu matus nokrāsot šķipsniņās un apgriezt. Par cik sava friziera nebija gāju uz Origo, jo biju dzirdējusi, ka tur esot viens labs frizieris - vīrietis :) Rezultātā, tiku pie meitenes, krieviski runājošas, kura NEKO nesaprata Latviski, un darbojās kā gliemezis = rezultātā man bija dzeltenas šķipsniņas, kuras bija balinātas un tonētas, un griezums sanāca kā vecmāmiņai. Pēc kāda gada es uzzināju, ka uz šo ORIGO express-friz. sūta frizierus, kuri bija beiguši kursus KOLONNAS mācību centrā un bez nekādas pieredzes. Un tas notiek visā KOLONNA, jo viņiem itkā esot problēmas ar frizieriem. Tā ir laimes spēle tikt pie laba meistara, VAJAG ATCERĒTIES, KA PIE LABA MEISTARA VIENMĒR BŪS RINDAS!!!
P.S. Es arī uzzināju, ka tā friziere, kura toreiz man krāsoja matus bija tik tiko beigusi Kolonnas MC un kaut kad vēl pagājušajā gadā viņu manīju SPCES friz. un joprojām LV neko nesaprotot :D:D:D:D
kolonnaa tiesaam pabriesmiigi ar frizieriem. reiz es pierakstiijos tur pie friziera-izdariiju to savlaiciigi un pateicu, ko veelos- saveidot matus ar "difuzoru"... ierados noteiktajaa dienaa... un saaku runaat ar frizieri-jauna meitene, sabijusies (laikam arii tiko beigusi maaciibas)... izraadaas, ka difuzors neesot-sapliisis... teicu nu lai ko liidziigu meegina... laika vinai esot sitam un tam par maz... beigaas jau kaut ko sameistaroja... zinot savus matus, teicu ka vajadzeetu arii pirms veidosanas ielikt putas vai ko-jo man aatri iziet frizuuras-taa ka vajadziiga pamatiiga kosmeetika maties... protams vina jau zinaaja labaak un tikai beigaas sapuuta laku, jo citaam meiteneem esot to pasu taisiijusi un tureejusies pricene liidz pat riitam... samaksaaju kaadus 17 latinus un peec paaris stundaam kaa bija taa bija ar frizuuru... :D
TA KA UZ KOLLONU PIE FRIZIERIEM NEIET!!!
Arī es esmu to starpā, kas uz Kolonnu pie frieziera vairs neiešu!
Mežciema Kolonnādivas reizes pamēģināju un ar to pietiek - 1.reizē jauna meitene nesaprata ne vārda latviski, pat vienkāršāko matus saveidot ar difuzoru nespēja. mazgāja matus arā divas reizes un vēl pukojās ka neviens līdzeklis maniem šausmīgajiem matiem nederot un nekad dzīvē manus matus sačirkot neizdosies - kaut parādīju bildi kur esmu perfekti sačirkotiem matiem... aizgāju ar slapjiem matiem un devos uz Brigitu - kur pēc 15.min man bija fanatastiska frizūra!!! Pietika prāta nolamāt jaunkundzi un nemaksāt ne santīma. Otrajā reizē man bija tik "burvīga" frizūra ka pat vīrs atteicāsar mani doties uz svinībām... mājās izmazgāju un saveidoju matus pati:)
Arī man ir bails doties pie cita friziera, ja mana frizierīte ir atvaļinājumā!!!
Kolonna Spa, Anna, krāso un griež tīri labi, bet nevienam neiesaku cenas dēļ! Serviss noteikti nav samaksātās naudas vērts. Par garu matu krāsošanu (vienā tonī) + griešanu samaksāju 55 Ls, bet man 1, 5 h laikā neviens ne tēju, ne ūdeni nepiedāvāja, nemaz nerunājot par kādu žurnālu, ko palasīt.Kad lūdzu administratorei, vai varbūt tomēr nevarētu kaut ko lasāmu dabūt, tad iedeva man vienu vecu frizieru žurnālu, kur frizētavas iekārtas un friziera aprīkojumi aprakstīti (pie tam žurnāls bija krievu valodā). Tāpat friziere man nevarēja ieteikt, kāds griezums būtu vieglāk uzturams (jo dzīvoju aktīvu dzīvesveidu, nav laika veltīt vairākas stundas fēnošanai un taisnošanai) un mati pēc krāsošanas bija citā tonī, nekā vēlējos.Neuzskatu, ka sniegtais pakalpojums bija tā vērts.
Reiz Kolonnaa apliidzinaaju matu galus un prieksheejo čolku un nekad, dzirdiet NU NEKAD dziivee vairs kaaju nespershu shajaas iestaadees... Samaksaaju par matu mazgaashanu un matu galinju pieliidzinaashanu 18 ls, mati skjiibi no visaam puseem nevis taisni kaa es prasiiju, čolka izžaaveeta uz kreiso pusi lai nepamana to ka no taisnuma tur ne smakas, viss izrobots liidz peedeejam [slēpt]@, friziere leena kaa divplaaksnis un vispaar ... pheeeeeee...
to frizeetavu vispaar vajadzeetu likvideet...ne frizieriem ir talants..ne arii solaarijs kaartiigs---(vajadzeetu salabot dushu)
Es jau gandrīz gribēju rakstīt sūdzību. Es strādāju origo un gribeeju peec darba laist uz ballīti, bet bija netīri mati. Gāju uz kolonnu lai man tikai izmazgā matus un ieveido, un mani tur pat nepasveicināja, un uzkliedza: Mēs šādus pakalpokumus nesniedzam!!!
Nu neko, labi ka Origo darbiniekiem ir duša un drogās šampūns :)
FUI KOLONNAI
Nedrīkst "nolikt" visus Kolonnas meistarus dēļ atsevišķiem gadījumiem.Ticu, ka katrā Kolonna ir ļoti labi meistari un varbūt ir nepārāk labi vai tikko mācības beiguši, protmas, par to būtu klienti jābrīdina un jādod iespēju izvēlēties vai iet pie jauniņā vai kuram lielāka pieredze, bet arī tas nau rādītajs.
Katram ir jāatrod savs friziers, jo tas vai jums patiks rezultats nau atkarīgs tikai no pierzedzes un tā kurā salonā strādā meistars, jo gaumes ir dažādas un skatījums uz lietām ari atšķiras cilvēkiem.
Personīgi varu ieteikt Dmitriju no Kolonnas mācību centra, viņš ir gan pasniedzējs, gan strāda-patīkams cilvēks, kuram klients ir pirmajā vietā plus vienmēr labs rezultāts!
Ja iet pie iesaaceeja, tad jaareekjinaas, ka nebuus ne tas aatrums, ne taa veikliiba... un iespeejams arii ne taa kvalitaate :D Protams, klientus vajadzeetu informeet par iespeeju izveeleeties frofesionaali vai iesaaceeju! Bet iespeejams jau arii apvaicaaties, kas Juus iisti apkalpos! :D
Vēl labi griež Dana Kuzņecova Mežciema t/c Sky - Kolonna!Ļoti labi apstrāda matus, griezums krīt labi ari vienkārši ižžāvējot ar fēnu.
Loti biezi nejaukas piezimes par meistariem rodas tiesi no klientu nezinasanas. T/C Origo eju pie meistarites Ingridas jau 3 gadus un vina ir ne tikai sasniegusi velamo rezultatu- visi mati ir skaisti balti skipsnas balinati un toneti, bet ari esmu atguvusi to veseligumu un nelusanu. TAA IR TAISNIBA- JO MAZAKS % BALINATAJA, JO ILGAK BALINATAJS JATUR. Var ielikt loti stipru un uz 20 minutem, bet gala rezultata mati atri vien saaaks apluzt...Taa kaa nezinasana ir stulbu komentaru sakums. VARBUT TOMER VERTS PASEDET FRIZETAVA KAUT LIDZ NAKTIJ, BET PALIKT AR VESELIGIEM NEPARBALINATIEM MATIEM. Paldies manai meistariitei.
Jā arī es esmu šausmīgi vīlusies, tiku Molā pie kāda puiša, kurš pasakainu mazgā matus, par too desmitnieks, bet vis pārējais ko viņš darija pilnīgi garām, katrā ziņā cena neatbilda kvalitātei. Tagad skaidrs, ka 80% no cenas tikai par nosaukumu...
Piekrītu Aijai. Ingrīda ir kolosāla frizierīte. Es arī balinu šķipsnas pie viņas. Līdz naktij neesmu sēdējusi, bet ātri arī nav. Rezultāts mani apmierina, tāpēc nekad neesmu aizdomājusies, ka parāk ilgi un lēni. Galvenais taču ir rezultās - un tas mani apmierina.
Kolonna v Origo voobshe samoje debiljnoje mesto. Zashla sdelatj manikjur, mne spilili nogti NAISKOSOK!!! Ja voobshe nikogda ne dumala, chto v salone krasoti mozhno poluchitj takije nogti!! Eto delala manikjurshica s korotkoj strizhkoj!!! Idiotka!!! I voobshe t.k. ej nado na avtobus durackij, to ej vidite li zahotelosj ujti ranjshe..Sdelala manikjur lish bi kak...Govnjuha!!! Ja b ejo uvolila voobshe!!!
KOLONNA molodsom derzhitsja i vse eti kljauzniki i nedovoljnie vsem i vsjam , vezde i vsjudu, a Vi vozjmite i otkroite salon krasoti takogo mashtaba , kak KOLONNA i vezde postavjte takih klassnih masterov , chtob ne bilo zhalob, ne figa u Vas ne poluchitsja, eto ja Vam govorju, vsem Vam kljauznikam i nedoljnim, Vam bi ne platitj i toljko nitj:)))) a KOLONNE uzhe 25 let, zavidujte, i piwite kljauzniki boljwe, tak kak Vi boljwe ne hrena i ne umeete:)))
Сходила на праздник сделала маникюр педикюр, наверно маникюрше клиенты не нужны больше, деньги берут и на чай еще хотят, а технологию не соблюдают. Платим такие деньги за педикюр а средства на клиентах экономят, мне вообще не положили ни на ноги ни на руки ни средство для кутикулы ни потом масло, в итоге сегодня проснулась сама доделываю
платишь такие деньги а мастер тебя грабит
зачем цену поднимать еще и средства не класть?!
клиентов очень много ?!
хочет чтоб больше не пришла?!
забыла, еще же обрезает все время больно и страшно, при таком отношении продезинфицированы ли инструменты?!
Biju uz manikīru salonā Kolonna Origo. Man tika veikts parastais manikirs un pedikirs. Palkapojums man izmaksaja 50€!
Kutikulas apgrieza katrs otrais nags tika ievainots ka asinis nāca. Loti ceru, ka instrumentu bija pirms tam labi dezinficeti.
Domaju, ka aizejot uz dargu salonu kā Komonna sanemsu atbilstošu servisu, bet maldijos.
Šodien man manikiru veica Evita.
Vairs uz šo salonu nedošos
надо было НЕ ПЛАТИТЬ за такую услугу, если поранили до крови или не положили средства для кутикулы,
учтите когда пойдете и столкнетесь с халатным преступным отношением
работников салона к клиенту
беззащитному который рискует своим здоровьем и настроением деньгами