kodak - rupja attieksme pret klientu
Attieksme, kā pret klientu ļoti rupja! Tā kā uz savas ādas izbaudu necienīgu attieksmi jau otro reizi, tad nolēmu uzrakstīt.
1 h pirms slēgšanas es biju iegājusi palūgt vai ir iespēja attīstī vienu bildi.Pretī saņēmu tikai divus vārdus ar skarbu toni- nē nevar!!! Vairāk pat neko neprasīju aizgāju uz otru KODAK, pa ceļam, kas ir uz peroniem. Tur gan saņēmu pienācīgu attieksmi kā pret klientu, paskaidrojot, ka tas nebūs iespējams, tikai uz rītdienu.
Tā nu dzīvē sanāca, kad nācās iegriesties KODAK, blakus rimi vēl vienu reizi. Atnācu pakaļ savām bildēm, pārdevēja iedeva aploksni, kura bija aizlīmēta un turpināja sarunāties ar ortu pārdevēju, pat nepajautājot vai viss kārtībā ar bildēm. Protams, pati bez prasīšanas atvēru un kā izrādās bildi, kuru es pasūtīju 13 x 18, tai tika atstātas no visām pusēm baltas malas.Prasīju kapēc ir atstātas tik daudz baltumi un bilde tik maza? No pārdevējas atbildes, es sajutos, ka pati esmu pie tā vainīga, ka tieši šādu bildi vēlējos attīstīt. Es aizgāju ļoti neapmierināta, bet pārdevēja turpināja sarunāties ar otru pārdevēju.
Manuprāt, par izmēriem klientus būtu jāinformē pirms tiek bilde pagatavota !!
Komentāri (1)
Būtībā tas tiešām ir debilisms - šāda attieksme pret klientu mūsdienās jau ir cinisma kalngals ne tikai pret klientu, bet arī pret darba devēju, kas rupekli dabā pieņēmis.