AtrisinātaKlondaika - Krāpšana

Iegāju paspēlēt Klondaika Online, izdomāju pamēģināt "Live Casino", paspēlēju vienu spēli, izgāju ārā, laimestu pārskaitīja ar aizkāvi pāris minūtes, iegāju nākamajā spēlē "War Of Beats", skatos it kā likmes uzvaru, bet bilance tikai uz leju kustās. Kādas 10 no 12 likmēm ko uzliku, uzvarēju. Izgāju ārā domāju varbūt arī aizkavē būs pāris minūtes, atsvaidzināju mājaslapu, nekā iegāju paskatīties likmju vēsturi tajā pašā "Live Casino" sadaļā, un skatos, jā, esmu uzvarējis. Uzmetu ar roku, pēc 10 minūtēm ienācu atkal, joprojām laimests nav pieskaitīts, iegāju sadaļā "Live Casino", sadaļa nereaģē. Tas notika 02.12. , nākamajā dienā zvanīju operatoram, pastāstīju, kas par lietu. Operators Saka, ka tas nav iespējams, jo sadaļa nestrādā kopš 01.12, bet es tak zinu. Atradu, kur paskatīties vēsturi un jā, tur rakstīts 02.12. , 12 likmes, bet parādīts, kad visas 12 esmu zaudējis, kaut arī pašā sadaļā "live casino" rādīja ko citu, protams neiedomājos uztaisīt erānšāviņu, jo nu kurš iedomātos. Kāpēc, lai man par kaut ko tādu būtu jādomā, it īpaši jāmēģina atgūt sava nauda. Bezkaunība, operators viss ko pasaka, mēs sazināsimies ar jums, joprojām 07.12.2020. , nekādas ziņas, sadaļa joprojām nestrādā, mana nauda iesaldēta, nesaprotu kā ir iespējama tāda attieksme! Vēlos saņemt kompensāciju, un atvainošanos par tādu attieksmi! Tas nav normāli...

07.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Damenis 08.12.2020

Kompensāciju nesaņēmu, bet kaut sadaļa "Live Casino" nav salabota, esmu saņēmis savu naudu beidzot, žēl protams, ka tikai pēc tā, ka uzrakstīju sūdzību nevis uzreiz vai pēc sarunas ar operatoru, bet nu paldies par to pašu.

D

Komentāri (4)

T Taisnīgums99 07.12.2020

ticat man, jusu laimests un tas kapeikas vinjiem neko nenozime. vini tapat vienmer ir lielos plusos. un viniem nav iemesla melot, bet jums gan ir iemesli gan melot, gan kljudities.

D Damenis 07.12.2020

Kaut kāds darbinieks esi? :-), protams, ka nav viņiem vajadzīga tik maza nauda salīdzinājumā ar to cik pelna, bet tā ur tehniska kļūda, un tas parāda attieksmi, es tak nezinu kuram vispār cilvēkam būtu ideja iet melot, it īpaši man. Jo tas ir tikai loģiski, ja tāds gadījums tiešām ir bijis, neko nedabūsi, vienalga cik sūdzības rakstīsi, vēl varbūt nobloķēs tikai. Es cīnos par sikpolitiku, kura šajā gadījumā tika pārkāpta pret manu pusi.

D Damenis 07.12.2020

*tā ir tehniskā kļūda
**Jo tas ir loģiski, ja tāds gadījums tiešām nebūtu bijis.

L Loxa Bloxa 23.11.2021

Tā taja casino notiek vini pat ir iemācijusies zagt naudu ,nejausi kautko noskaitot un pēc tam neatgriezot atpakal,,ir gadijies kadas reizes tris tadi triki!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes