Klienti veikalos - Nekaunība
Strādāju veikalā un katru dienu redzu to, cik nekaunīgi ir kļuvuši cilvēki. Atplēš un sabojā iepakojumus, izmētā preci pa visu veikalu.. un tad vēl sūdzās, ka iepakojumi saplēsti, prece sabojājusies (jo visticamāk no ledusskapja pārvilkta citā vietā) un cenas nesakrīt (jo kāds lohs ielicis preci pie nepareizās cenu zīmes). Un vispār klienti atļaujas par daudz. Jāpastāv rindā piecas minūtes un raksta sūdzību (kas aizņem vēl tikpat daudz). Ko jūs darītu, ja jums būtu jāstāv rindā visu dienu pēc gabaliņa desas kā padomju laikos bija?! Valdība jau tāpat mūs čakarē, varbūt pienācis laiks būt draudzīgākiem vienam pret otru. Pajautā pārdevējam, ja nevari atvērt iepakojumu (nesaki, ka veikalā nav pārdevēju, kamēr veikals ir atvērts, tikmēr tur ir vismaz viens veikala darbinieks un vismaz viens apsardzes darbinieks), ja paņem preci, tad noliec atpakaļ tur, no kurienes paņēmi (vai vismaz atdod kādam darbiniekam, viņš parūpēsies par to, lai prece nokļūst tur, kur tai jābūt). Un esiet saprotoši pret parastajiem darbiniekiem par cenu nesakritību. Reizēm vadība neinformē par visām cenu izmaiņām un darbiniekam nav tik daudz laika, lai katru dienu pārbaudītu visām precēm cenas. Tev ir tiesības atteikties no preces, ja pie kases nesakrīt cena.
Komentāri (60)
Un pensionāri plēš vaļā olu kastes un apčamda olas. Cepumu kastēs ar netīrām rokām brauc iekšā līdz elkoņiem. Cūkas
Klienti kļuvuši ļoti rupji. Kasierītes cik nav skrējušas raudāt. Vismaz veikalā var uz kasierēm no sirds izlamāties un justies ka pasaules nabas.
А я сама работала в магазине.И вот сейчас всегда и пакеты подниму, если упали, и мороженое в морозильный отнесу, если где то увижу что валяется1Муж смеется надомной, мол зачем я это делаю.А я объясняю ему, что потом продовцу это все собирать, и товар уже испорчен...Работнику и так хватает проблем и беготни за целый день. :))
Nav svarīgi kurš lielveikals. Taču ja jūs redzētu ka pircēji uz lieldienām mētāja olas, daža laba tante pati būdama pircēja citus lamāja ka nu ta varot. Un pārdevējas lamā ka suņus pēdējos. Laikam domā ka tadejādi paši top labāki . Līdz šim nezinaju ka cilvēki tādu rupekļi.
ja precei cena nesakrit, tad man ir tiesibas iegadaties preci par to cenu, kura noradita plaukta.
man vienalga, ka veikala bardaks un pardeveji tik slinki- nevizho cenu zimes nomainit.
To mja
Mazas algas, un nenormali liels darba apjoms un garas stundas. Brizamvisu nevar nemaz padarit.
Pardeveji lielveikalos ir kraveji
kasieri
precu izliceji veikalu plauktos
apkopejas
Pusdienlaiks skaitas ka ir, tacu realitate biezi tam nesanak laiks. Ar auglu un citu smagumu kastes sievietes pasas cilaa.Vel pirceji nikni, rupji, augstpratigi.
Mja pats ir miskastnieks, tādēļ arī "gudrus" komentārus raksta.
Brīžiem tirdzniecības darbinieks ir pelnījis pa kaklu. Piemērs, iekš RIMI tagad 6-paka mangaļa minerālūdeņa maksā 1.49 Ls, viena pudele maksā 0.29 ( 0.29*6 = 1.74 Ls ). Un ko jūs domājat, paku nav, visas tiek atplēstas un pudeles izliktas pa vienai. Speciali jālūdz, lai atnes no noliktavas 6-paku, bet tirdznioecības zāles pārstāvis vēļ neapmierināts, jo lai es ņemu pa vienai sešas. Pirmkārt, tas ir dārgak, otrkārt - neērtāk aizvest mājās. Un kas man šāi gadījumā jāvaino, veikala vadība vai tomēr darbinieks.
Ka liek darit vadiba, ta darbinieks izdara. Domā feini visas pakas ka mulķim plēst vaļā un teret stulbibam laiku? A kuru tas interesē, dario ko liek.:(
Vairis, ta ir visur, bet tas nav iemesls, lai kraptu pircejus.
Un, Ausainit, vel neesi nospradzis? smadzenes, tev jau labu laiku ka atmirushas.
Kraptu?Nu katrs saredz sevi citos. Un tava komunikacija labi parada tavu patieso ES. Tev ir tiesibas iegadaties preci par cenu kas ir plaukta. Punkts. Tadel nav japsiho, vai janolaizas lidz lamam.
Mja, netēlo kungu un ķēniņu-kā miskatnieks tu biji, tāds arī paliksi!
Par cenu nesakritību - pircējam ir tiesības arī paprasīt starpību un pārdevējam nav tiesību nedot šo starpību.
Par visu pārējo pilnīgi piekrītu! Varētu visu dienu stāvēt un sist pa nagiem! Būtu jāuzliek kaut kur pie durvīm kārtības noteikumi speciāli pircējiem... ar piebildi, ka ieejot veikalā, pircējs apstiprina, ka ir iepazinies ar noteikumiem... tiklīdz kko pārkāpj, viņu vienkārši palūdz iziet. Tā ar laiku varbūt cilvēki iemācītos uzvesties. Vienīgi vadība to nepieļaus sakarā ar peļņas samazināšanos. Visā visumā kauns par tiem, kas nemāk nolikt vietā ko paņēma, plēš vaļā iepakojumus, izvelk ārā saturu un ļoti bieži nemaz nesaliek atpakaļ! Liels kauns, ka lielākā daļa šo pircēju ir pieauguši un veci cilvēki, kuri māca savus bērnus mājās, bet paši nemāk uzvesties cilvēkos.
Iesaku arī pašai pārdevējai izlasīt ne tikai darba kārtības noteikumus, bet arī darba likumu, tieši par profesiju PĀRDEVĒJS, un tu uzzināsi daudz ko, kas vēl ietilpst tavos darba pienākumos no likuma puses. Kad es izlasīju, man atkārās žoklis. Likās, kā TO var izdarīt, bet nu...priekš tam ir kolektīvs, kuram pa visiem tas ir jādabū gatavs!
Pilniba piekritu aga!
Ausainit, nespried pec sevis. Tavu sabiedrisko stavokli esi jau pietiekami izklastijis citas diskusijas par kaku eshanu un puvushas galjas malshanu. ;)
Mja, apsveicu tevi ar lasītprasmes apgūšanu, ja tu vēl iemācītos rakstīt, varbūt no tevis pat cilvēks iznāktu! Tu aizmirsi pieminēt, ka tās kakas un puvušo gaļu ņammāja tev dikti līdzīgi subjekti!
Как вам ситуация: в одном супермаркете недавно была акция на сахар, который, естественно, через 45 минут после открытия закончился. И часов так в 12 залетает в магазин дама вида и возраста самого почтенного, выбегает в середину торгового зала, и орет не своим голосом, обращаясь к кому-то из персонала магазина: "Пидарасы, где сахар?!" Ну так вот, у меня вопрос, кто здесь это слово? Ну что ж ты, на всю жизнь этим сахаром хочешь запастись? Ну нету этого сахара, понадобится - купишь другой. Почему одни люди реагируют нормально, а другим как вожжа под хвост - халява кончилась! Пригрозили вызвать полицию за оскорбление, убежала в шесть сек. Очень хотелось догнать и дать пинка под зад. Покупатель нынче пошел неадекватный, это точно.
impreza, ja veikala ir akcija un pircejs ir pateicoties sai akcijai devies uz veikalu, tad preces trukums ir krapsana.
iedomajies situaciju:
turisma agentura nosuta piedavajumu par labu cenu aizbraukt celojuma. tu sazvanies un doties uz agenturu. taja tev pazino, ka sis piedavajums nav speka, bet vari iegadaties citus par 2x augstaku cenu. normala situacija?
cits variants:
izirejot viesnicas numuru uzej divus cena lidzigus variantus, tacu viena no piedavajumiem papildus tiek solits bezmaksas wi-fi un brokastis-izvelies sho piedavajumu. kad pieregistrejies viesnica, uzzini, ka nekada wi-fi nav un brokastis nebus. kad megini noskaidrot skaidro kapec nav, tiek pazinots, ka tas tapat bezmaksas, tatad var nebut.
pec veikala darbinieces valodas zinasanam un cukura akcijas raksturojuma, spriezhu, ka slavena Palink kede?
varbut kludos un ari parejie tirdzniecibas tikli ir parnemusi praksi akcijas bukletos noradit piedavajumus, labi zinot, ka nespes tos pildit.
uz maksatnespejas procesu jau uzravaties, vel atliek administrativa tiesa par krapniecibu ar akcijas precem ko?
Katra veikala darbs citadaks.Mego ir apkopejas un kraveji.Cenas ar nav pasiem jataisa.Sper netto jadar 5 darbi par vienu mazu algu. Un smagumus pa 15-30 kilo cel pardevejas.kraveju nav.
UN DARBA LIKUMS AIZLIEDZ SIEVIETEM CELT TADUS SMAGUMUS!
pALASIOETTOS BUKLETUS, biezi raksta -akcija speka kamer prece ir veikala. Katru likumu var apiet ar līkumu.Tapat ka pardeveja pilda kraveja pienakumus.