Kemi

Automašīna (Mitsubishi Lancer 1992) neieturēja taisnvirziena kustību - skaidra lieta vajag noregulēt savirzi. Tā kā tai nedēļā biju aizņemts un pēc dažām dienām plānoju doties komandējumā, bet mašīna jāatstāj draudzenei bija svarīgi, lai serviss strādā vakarā. Nu šai ziņā man likās piemērots KEMI nu firma ar tā kā dzirdēta kapēc gan ne? Nu tā nonācu KEMI.KEMI uzstāja, ka vispirms jāpārbauda auto nu labi, kapēc gan ne, lai notiek. KEMI konstatēja bojātus lodatbalstus. KEMI piedāvājās nomainīt (tikai nākošā dienā). KEMI gan informēja, ka lodbalsti ir iepresēti piekares svirā t.n. KEMI izpresēs veco lodbalstus un iepresēs jaunus. Nu man personīgi ar šādu konstrukciju un risinājumu saskarties nebija nācies. Bet KEMI apgalvoja, ka tas ir pietiekami droši. Tiesa otreiz tādu pasākumu veikt nedrīkst, bet pirmo reizi nekādu problēmu viss būs OK!Nedaudz apsvēru savas iespējas, man līdz komandējuma pāris dienas skaidrs pats nesalabošu, par NElaimi piekritu - lai strādā KEMI.Nākošā dienā KEMI ķērās pie remonta. Kad beidza izrādās pakalpojumu pēc kura sākotnēji atbraucu vairs nevar sniegt ? savirzi noregulēt nevar, jo iekārta sabojājusies. Atkal saka piebrauc rīt. Nu nē man pietiek braucu uz citu servisu. Izrādās tas bija tikai sākums.Turpinājums sekoja jau oktobrī.Ņemot vērā, ka mašīnu vienmēr uzturu labā stāvoklī tad bez jebkāda uztraukuma un mierīgu sirdi braucu uz apskati. Tur mani gaidīja nepatīkams pārsteigums. Izrādījās, ka KEMI mainītais lodbalsts piekarē kustās. Kur vaina? KEMI darbinieki nebija domājuši līdzi ko dara. Viss ļoti vienkārši ? iepresējot jauno lodbalstu, tas nebija iepresēts ar pietiekamu uzspīli un sācis kustēties. Kad atcerējos, ka pirms mēneša ar šo auto biju Vācijā un tāpat kā citi braucu pietiekami ātri palika tā nedaudz neomulīgi.Ko darīju es? Protams pa taisno devos uz KEMI. KEMI darbinieki paskatījās, nu jā tas ir KEMI darbs, piemetināšot un varēšu braukt ? pēc pāris stundām piemetināja. Nu atkal devos uz apskati. Ar to mani piedzīvojumi nebeidzās. Jo apskatē konstatēja to pašu ? lodbalsts piekares svirā vēl joprojām kustās.Es atkal uz KEMI, protams biju neapmierināts, ka nav labi sametināts utt. Ko darīja KEMI menedžeri? Šie sāka stāstīt: piekarē lodbalsta vieta droši vien jau iepriekš bija izļodzīta un tā jau nemaz nav KEMI vaina. Vēl sāka iztiekt kaut ko līdzīgu draudiem: KEMI piemetinās, bet man jāņem vērā, ka, datorā tiek fiksēts KEMI viedoklis un ja vēlreiz atgriezīšos ar to pašu problēmu tad mana auto lodbalstu neviens neremontēs, bet mainīs tikai visu piekares svira (tā maksājot 80Ls) un savādāk ar mani neviens nerunāšot.Protams pēc slokto pieredzi un dažiem novērotiesm trokšņiem uz apskati pa tiešo nebraucu, bet gribēju pārliecināties vai viss ir kārtībā. Kā jau varat iedomāties lodbalsts vēljoprojām kustējās, bez tam metinot bija izdedzināta bukse. Nācās remontēt pašam, lodbalstu daudz kvalitatīvi un daudz lētāk salaboja, kāds Stendes meistars.Tagad jau viss atkal kārtībā apskate izieta un auto ripo.Bet ko man tas viss prasīja? Naudā ap 50Ls (KEMI remonts 36,82Ls, divas atkārtotas apskates katra - 3,89Ls, lodbalsta remonts pie stendes meistara 5Ls), piecas stundas mana laika (2 stundas apskatē, 2 stundas KEMI atkārtotais remonts, 1 stunda auto remontam) un nemaz nerunājot par maniem nerviem.Apkopojot gribu pievērst uzmanību, ka KEMI ir pārkāpis Preču un pakalpojumu drošuma likuma 4.panta 2.daļu kurā teikt: ?Pakalpojuma sniedzēja pienākums ir sniegt tikai drošu, cilvēka dzīvībai, veselībai un personas mantai, kā arī videi nekaitīgu pakalpojumu. Pakalpojuma sniedzējs ir atbildīgs par sniegtā pakalpojuma drošumu.? Tai pašā laikā KEMI man ir sniedzis pakapalpojumu, kurš nav drošs un apdraudēja manu drošību.Diemžēl tieši šī pakalpojuma čeks man nav nesagalbājies. Tātad KEMI šoreiz paveicās, jo formāli nevaru pierādīt no KEMI saņemto paklapojumu, līdz ar to griezties tiesā nevaru.!!! Nevienam neiesaku griezties KEMI !!!

H

Komentāri (1)

A Aigars 13.11.2006

Nu, tas Kemi ir totālās auzās! Atceros, ka pusotru gadu atpakaļ ļāvos tur savam bembukam zobsiksnu nomainīt. Tas bij kaut kas!!! Aizdzenu šiem savu mašīnu, nu servisa daļā aptuveni aprēķina cik tas maksās (rezerves daļas pašam bij līdzi), piekrītu un atstāju savu kameni viņu rīcībā. Vakarā ierodos uz servisu, skatos ka mašīna stāv stāvlaukumā, tātad, viss ok.Eju maksāt par darbu, saņemu visus čekus, sēžos savā kamenē, pielaižu un ...... sākās!!! Motora apgriezieni raustās kā epileptiķim, tuvās gaismas te blāvāk, te spilgtāk, iespiežu pedālīti gāzes un ripo tā jocīgi drūmi... nu ko, es pa taisno servisa daļā iekšā, ņemu pie dziesmas kas atbild par remontiem un o užas!!!Sāk man piesiet ka motorīts laikam jau tādā epileptiķa stāvoklī atradies kopš montēšanas brīža rūpnīcā, ka uzrāviens... īsāk sakot, piespiedu viņam beigt šos profāna murgus un iedzinām mašīnu boksos... trīs saucamie meistari kādu stundu tur būrās un rezultātā verdikts:1. Mašināi gaisa devējs kaput!!!2. Lambda zonde pateikusi čau!!!3. Vispār aizdedze noklemmējusies!!4. Brauc te visādi ar nekamremontamnederīgāmmašīnām!!!!Tas nekas ka šis kvalificētais konsīlijs neņēma vērā manu norādi uz to, ka pieļauta kļūda uzstādot zobsiksnu...nu paši nojaušat kāda tā varētu būt ...Rezultātā vēls vakars, savācu no viņiem savu mašīnu un ar samuraja sejas izteiksmi paziņoju, lai no rīta šie gaida mani ciemos.Nākamais rīts.Lēnām tieku līdz servisam, brienu iekšā un izklāstu savu sāpi maiņas meistaram. Protams atkal noklausos visāda veida atmazkas par auto tehniskā stāvokļa nekondīciju uz ko es viņam atbildu , ja būtu tik izteikti defekti, tad tos jau pieteiktu remontam un vispār pirms servisā iebraucu mašīnīte strādāja kā bitīte.Par laimi ierodas darbā tie džigiti, kuri mainīja zobsiksnu, un nolemjam izmest līkumu ar auto.....Viens sēžas pie stūres, iedarbina, sāk braukt un noņurd pie sevis, ka raustās gan varen makteni. Tiekam uz Deglava ielas un sāk šamējais gāzēt.....viens sagrabējis žigulis paiet garām kā stāvošam, zilus dūmus spļaudošs Gaziks apdzen, bet mans auto ar pūlēm it kā jau atrasdamies pirms infarkta stāvoklī sasniedz 70 km un brēc pēc žēlastības, lai izbeigtu šo inkvizīciju!!!Piebraucam pie servisa, šie aiziet pie direktora un atgriežas pēc pāris minūtēm un saka, lai atstāj mašīnu...skatīsies.Aizbraucu uz darbu ar sabiedrisko un pēc divām stundām zvana no Kemi un paziņo, ka var saņemt auto.Vakarā aizbraucu un saņemot atslēgas, prasu maiņas meistaram, kas par šaizi tomēr bij?Izvairīgi skatīdamies, šis atbild, ka puiši pirmo reizi mainot siksnu, bij kļūdījušies par pāris grādiem liekot jauno!!!!!Nezinu sīkāk kas ,ko un kā, bet par darbu nemaksāju neko un sapratu, ka tajā iestādē pat kāju nesperšu. Skumīgi, bet fakts.Mašīnītei sirsniņa vēl tagad strādā kā bitīte.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes