www.sudzibas.lv Kālezers Slikts serviss

Kālezers - Slikts serviss

22.07.2023 sazvanījām saimnieci, lai rezervētu laivu rīta copej. Ierodoties 23.07.2023 8: 00 viesu namā, dežurants Aivars, ļoti nelaipni, mūs pasūtīja trīs mājas tālāk, neko nepaskaidrojot un neprasot. Uzreiz bija skaidrs, ka laivu nedabūsim un cope izpaliks. Noteikti nevienam neiesaku turp doties. Arī es uz SIA Kālezers vairs nebraukšu. Iespējams, ka aivars nebija skaidrā prātā, tomēr žēl par izpostīto rīta cēlienu.

24.07.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

E edvards.p 25.07.2023

Šovasar tika gūta ļoti līdzīga - klaji rupja un neprofesionāla attieksme no viesu nama "Kālezers" darbinieka (dežuranta?) puses, kad, noparkojuši auto, pieklājības frāzes "Labrīt" vietā saņēmām jautājumu vai mēs redzot tos vārtus [viesu nama stāvlaukuma vārti], un ka varam droši pa tiem tūdaļ arī braukt laukā.
Vārtus spējām saskatīt ļoti labi, jo nupat pa tiem bijām iebraukuši, lai, noparkojuši auto, dotos makšķerēt ar noīrēto laivu, taču šokēti no nupat dzirdētā, iesēdāmies auto un devāmies prom. Uz neatgriešanos.

Nopietni? Ta ir normāla komunkācija apkalpojošās sfēras darbiniekam ar potenciālajiem klientiem?
Spriežot pēc atstāto negatīvo atsauksmju daudzuma ilgākā laika periodā, pašam darbiniekam tā šķiet ok.

Rekomendētu viesu nama īpašniekiem veikt pārrunas ar konkrēto darbinieku, jo ar savu rupjo un neprofesionālo izturēšanos, sagaidot potenciālos klientus, viņš grauj viesu nama biznesu un reputāciju.

A A.Berezina 29.07.2023

Tur vienmēr strādā viens un tas pats vīrietis. Attieksme bijusi laipna. Bieži ar humoriņu, pasmejamies, varbūt balss tāda rupja, bet ne reizi neesmu saskārusies ar nelaipnību.
Reizēm jau jāsaprot, ka attieksme veido attieksmi.

S Sanita G. 29.07.2023

Sveiki, dzīvoju ārzemēs. Gadiem jau vasarā esmu Vestienā. Pie SIA Kālezers eju regulāri peldēties. Aivaram ir dobja ballss, nekādā gadijumā nelaipna. Aivaru gadiem esam iepazinuši. Cilvēka sirds īstajā vietā, vienmēr labs joks uz mēles. Aivars vairs nav tas jaunākais, nopietnas veselības problēmas, bet tā paaudze kas smagiu darbu strādājuši.
Starpcitu Aivars tur nav tikai dežurants, bet gan dara visu kas darāms. Starp klientu pieņemšanu pļauj zāli, kurina krāsnis, kopj apkārtni un citus darbus.
Vadība ir prasīga, ir arī slēgtie vakari, bet Informācijas pie vārtiem trūkst.
Aivaram ir 8 St. darbadiena, bet klienti to nesaprot ka pulkst. 17.00 beidzas darbalaiks. Aivaram ir arī sava saimniecība, kura izdzīvošanai laukos svarīga. Jo par Aivara algu mūsdienu jaunatne pat no gūltas ārā nekāptu. 24/7 negaidiet no ļaudīm laukos, jo viņiem visiem otrā maiņa mājās gaida, lai ziemā ir ko vēderā likt.
Un ja kāds reizēm īgns ir, tad varbūt tapēc ka uz darbu aizgāja, nevis pie daktera.
Arī šovakar mēs tur būsim, un priecāsimies par mazām naudiņām sakoptā pludmalē peldēties

S Sanita G. 29.07.2023

Interesanti vai jums rīta copei licences bija?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes