AtrisinātaKafejnīca šķesteri straupes novads - Slikts serviss, apkalpošana un zemas kvalitātes ēdiens
Pasūtīju galdu jubilejai, biju dzirdējusi, ka esot lielas porcijas, garšīgs, kvalitatīvs ēdiens. Dzivojam rīgā. Brauciens turp atpakaļ 120 km. Karstā vasaras dienā uz galda aizdedza sveci, torte ko pasūtījām bija izkususi siltumā, viena tortes kārta slīdēja no otras nost, viena tortes kārta piedegusi, otrā ēdiena porcijas mazas, vakar gatavotas. Pie karbonādes ar garnelēm, rīvēti burkāni ar kāpostiem, rupji uzgrieztas 3 gurķu šķēles un veikala ķiploku majonēze, kartupeļi auksti sadrupuši, kur piedegu;si kur nē, fuj, kā prastā lauku ēdnīcā. Par trīnīti. Ne servējuma šķīvī, ne apkalpošana pie galda. Jubilejai galds uzklāts zem trepēm blakus trauku mazgātuvei. Samaksāju 100, zemē nomesti. Garīgais nulle
Aizrakstīju īpšniecei Irinai ŠĶESTEREI uz epastu savu pretenziju.Viņa paskaidroja, ka viss gatavots no sirds, ar mīlestību, bet ja man esot pretenzijas ( un tādas bija, gan par otro, gan par neizsniegtu čeku, gan par apkalpošanu, tortei šķīvji bija jālūdz atnest, tos dabūjām slapjus, vīna pudeli ko pasūtīju viesmīle bija salējusi 6-ās glāzēs bez manas klātbūtnes un nejautājot cik cilvēku dzers vīnu, torte bija izkususi siltumā un katra kārta kniebjot brauca uz savu pusi, vienā kārtā piedegusi). tad viņa man naudu atgriezīšot un palūdza atsūtīt konta numuru. Iegūstot manus datus kafejnīcas īpašniece pārdomāja naudu atdot, un apciemoja manu profilu draugiem.lv un google iegūstot papildus info par mani. Uz maniem epastiem, kuros centos piedāvāt, kompensēt man pāridarijumu par sabojāto jubijeju un nepilnībām---saņēmu atbildi, lai pārstāju viņu vajāt un traucēt, un piedraudēja man ar policiju. TĀ LŪK SABIEDRISKĀS ĒDINĀŠANAS UZŅĒMUMU ĪPAŠNIEKI IZTURAS PRET APMEKLĒTĀJIEM.
Manā pasūtījuma sarakstā, ko pieprasiju no viesmīles, jo viņā paņēma no manis 100 eiro un izdeva 4 eiro atlikumu neizsitot kases čeku, vīnam cena bija uzrakstīta 11,20 pēc tam pārlabota uz 16.ŠĀDU SITUĀCIJU PIEĻĀVU, JO NEGRIBĒJU JUBILEJAS DIENĀ CELT SKANDĀLU, tagad to nožēloju, jūtos piesmieta no šie pakalpojumu sniedzējiem.
Problēma sakarā ar manu sūdzību ir atrisināta, ar kafejnīcas saimnieci.
Paldies!
Aija Heidemane
Komentāri (2)
Esmu kafejnīcas" Šķesteri"īpašniece un sniedzu komentāru par to kā šī Aijas Heidemanes sūdzība tika atrisināta.
Pasūtījum izpildījām tieši tāpat kā visus citus daudzus desmitus 7.maijā pasūtītos. No ļoti daudziem klientiem saņēmām ļoti sirsnīgas pateicības un īpašu paldies teica par torti, kuru cepām uz vienas plātes ar Heidemanes pasūtīto. Ļoti dīvaini sanāk, ka no viena cepuma tik pretējas atsauksmes!
Bija pieteikts galds 12 personām un par to pienācās 20 % atlaide un galda rezervācija. Ieradās 6 personas, bet saglabājām atlaidi . Ēdienu visu līdz pēdējam apēda, visus dzērienus izdzēra, pavadīja mūsu kafejnīcā 4 stundas un nekādu pretenziju netika izteikts ne viesmīlei, ne arī man....Bet otrajā dienā , izrādījās, ka viss bijis tik šausmīgi un tik ,,,vārdos neizteikt!....Jā jebko var aplikt ar mēsliem un jebko var padarīt par neko! Galvenais tā kārtīgi uzņēmuma vadību piebiedēt ar it kā neizsniegtu darījuma čeku , ar sūdzēšanos PVD par to, ka ciemiņi esot redzējuši ka pavāri mazgā pannas pēc katra cepiena.{ kas patiesībā ir tikai slavējami!} ..utt....Un atprasīt naudu atpakaļ par visu pakalpojumu un pat par to, ko bija paņēmusi līdzi uz mājām ( trīs porcijas otro ēdienu un biezpiena krēmu}
Sāpīgi to visu pat atcerēties... Mūsu darba kolektīvs divas dienas bija pilnīgi izsists no darba sliedēm....Jutāmies gan morāli, gan fiziski aplaupīti....Naudu samaksāju, jo draudi un apmelojumi nerimās....21 gadu strādāju un neko tādu nebiju pieredzējusi! Cilvēki strādā dažādas riebeklības , drīkst darīt un teikt visu kas katram ienāk prātā, jo es kā uzņēmēja ne no kā neesmu pasargāta! Visi var gānīties, kam tikai nav slinkums! ES samaksāju Aijai Heidemanei 96 EUR, jo es stāvēšu pie plīts piecas darba dienas un šo naudu atpelnīšu un nabagāka nepalikšu. Vai Aija Heidemane paliks bagātāka?
Droši vien patiesība ir kaut kur pa vidu, tomēr uzskatu, ka pēc saņemta pakalpojuma šajā gadījumā pilnu pakalpojuma maksu kafejnīcas īpašniecei nepienācās atmaksāt. Ja pakalpojums neapmierināja, vajadzēja sūdzēties uz vietas, un tad arī varētu risināt problēmu, un tikt skaidrībā par to, kas saņemts, kas nav saņemts, kas apmierināja, kas neapmierināja, par ko samaksāts, un par ko naudu būtu jāatgriež. Uzskatu, ka no Aijas puses bija nepareizi neapmierinātības gadījumā visu vakaru "pieciest" šos apstākļus, tikai lai pēc tam atgūtu visu naudu. Ja pakalpojums neapmierina, atsakies no tā, ja pakalpojumu saņēmi, tad šajā gadījumā samierinies (te gan katra situācija jāvērtē individuāli). Ja pakalpojums neatbilst mūsu iedomātajiem augstajiem standartiem, par to vainīgs nav kafejnīcas īpašnieks.
Citā gadījumā varbūt būtu pakalpojuma saņēmējas pusē, bet šajā gadījumā no Aijas puses nāk pārlieka augstprātība, un īsti nespēju just līdzi viņas "nelaimei".