K-Rauta - produktu piedavjums, kvalitate un cenas
Pirmkārt, manā ieskatā jebkura veikala piedāvātās klienta kartes galvenais uzdevums ir piesaistīt savam uzņēmumam patstāvīgus klientus.
Man ir K-rautas klienta karte - jau ļoti ilgus gadus, taču šodien secināju, ka turpmākai šīs kartes izmantošanai nav nozīmes:
kā man paskaidroja Jūsu veikala pārdevēja - atlaides ar šo karti vairs (ļoti sen) veikals nepiedāvā, un vienīgais, kam kalpo šī karte šobrīd - ir ID kartes funkcijas personas datu nolasīšanai - izrakstot pavadzīmi. Tātad – ir mainīta klientu kartes funkcija, par to nebrīdinot klientu - kartes īpašnieku.
Otrkārt, ar lielu nožēlu konstatēju, ka Jūsu veikalu tīkls vairs neizplata pazīstamu, praksē pārbaudītu un kvalitatīvu preču ražotāju produktus (kā piemērs, "Stanley" mērinstrumenti: līmeņrāži un lāzerlīmeņrāži), bet pārdod nepazīstamu un praksē nepārbaudītu ražotāju produktus (kuriem Latvijā netiek piedāvātas ražotāja rezerves daļas), turklāt par nesamērīgām cenām. Vidējās klases produktu Jūsu veikalos NAV. Intereses (steidzamas nepieciešamības) vadīts šodien apbraucu visus Jūsu Rīgas veikalus, neatradis meklēto, nopirku BOSCH PCL10 (pēdējo - vismaz pazīstama ražotāja produktu, kura specifikācija gan nav mērinstrumentu ražošana). Jāpiebilst, ka biju gatavs maksāt 3x dārgāk, par labāku lāzerlīmeņrādi, taču ne par nepazīstamiem "izstrādājumiem", kas maksāja divas līdz trīs reizes dārgāk, nekā līdz šim zināmie, pie tam, par kuriem nav atsauksmju no citiem meistariem, jo viņi ar tādiem nav strādājuši...
Aicinu izvērtēt piedāvātā produktu klāsta kvalitāti un atbilstību lietotāju prasībām. Ieteikums, piedāvājot klientiem mazpazīstamus instrumentus, tiem jābūt par adekvātu cenu.
Pievienot komentāru