K-Rauta - Neuzticaties K-Rauta esošajai SWEDORS pārstāvniecībai
Labdien, neuzticaties K-Rauta esosajai SWEDOORS parstavniecibai. Preci pasutiju pie K-Rautas, izmantojot to, ka ja lidz piektdienai veic pasutijumu, pirmdien prece ir klat par ko tevi informe K-Rautas pardeveji. Pirmdiena pagaja gaidas un savilnojuma jo celtnieki jau naca virsu ka makonis, kur durvis. Es citigi gaidiju zvanu, kurs ta ari neatskaneja. Otrdien zvaniju pats, pec 5 minusu futbola un K-Rautas telefonu muzikas atklausisanas man beidzot informeja ka prece esot pienakusi pirmdien un lai tik braucot pakal. Nu pienak tresdienas rits un es ka naivais prasu savas durvis, paiet vel minutes 15 kamer paris ierednisi skraida ar manu pasutijauma lapu un kaut ko trauksmaini zvanas. Pec ka man tiek pazinots ka sorru, DURVJU NAV - BUSOT AR NAKOSO SUTIJUMU, kas nozime jagaida lidz pirmdienai atkal. Vini protam manu situaciju izprata :-)) un teica ka par atlaidem runasim tad kad bus durvis, likas jau daudzsolosi.
Pirmdiena ir klat un uz sesiem vakara man tomer vini piezvanija :-)) lai informetu ka ir pienakusas tikai 2 durvis, jo ar tresajam esot problemas :-)) (jau otro nedelu nevar sanaglot - mans komentars).
Ta nu oterdien iznak sabijies agentins un nikns K-Rautas kaut kads direktorins, kuri pazino ka viss ko vini var darit ir pieskirt 15% atlaidi un 3 durvis piegadat pec vel 3 nedelam :-)), protams kronis visam ir tas ka seko pazinojums, ja kas nepatik (tjipa tu ko apvianojies vai) mes esosas durvis laizam tirdznieciba, plus vel ka uz visiem siem krenkiem ari transports pasam jagada :-)).
Ta nu milie cilveki - K-RAUTA UN SWEDOORS RULLE, jo ja jums kas nepatik mums ir vienalga.
Komentāri (4)
Tieshi taa- ja juus kas neapmierina, mums ir vienalga. Ar skalju balsi neko nepanaakt, mees visi esam cilveeki nevis "iereedniishi".
Jāsaprot, ka šajā gadījumā gan kliets, gan k-rauta darbinieki ir bijuši situācijas ķīlnieki. Ar tiem piegādātājiem nekad nevar neko zināt - tad līnija nobrūk, tad darbinieki saslimst. Viņi sola k-rautai, k-rauta sola klientam...
K-rauta darbiniekiem nav vienaldzīgas klientu domas, labākie prot atrisināt situācijas par labu klientam un bez bļaušanas un apvainojumiem, pārējie drīzumā vairs nestrādās k-rauta veikalos...
K-rautas klientu aizstāvis.
NELIEN DIRSā AIZSTāVI!!
es pati strādāju vienā no veikaliem.kad ir runa par preces pasūtīšanu tad ir jārēķinas ka paies ilgāks laiks nekā ieplānojāt, savukārt pārdevējiem nevajadzētu solīt tiešus termiņus kad prece būs pienākusi.