Just 5 - Brāķis, slikts serviss
NEPĒRCIET. Tātad, viss sākās ar Spacer iegādi. Sākumā biju apmierināta, taču pēc nepilna gada ekrāns nestrādāja kā vajadzētu. Pēc tam nopirku jaunu Blaster Spacer vietā. Spacer remontā nostāvēja MĒNESI. Pēc 4 mēnešiem Blaster piekļuva pārāk daudz mitruma, tādējādi atkal telefons remontā uz kaut kādām 3,4 nedēļām. Biju jau tad diezgan neapmierināta. Tad nekas neatlika kā atkal pirkt citu telefonu, nolēmu par labu Blaster2. Pusgadu noturējās, tomēr pēc tam bija jānodod remontā, jo baterija bija jānomaina. Remonts notika, paldies dievam, norādītajā termiņā (2 nedēļas, taču pati uzskatu, ka ir pa ilgu). Pagāja vasara, un telefona ekrāna pēkšņi sāka parādīties melns(it kā būtu nobloķēts), kā arī ekrāns sāka pats no sevis sāka spiesties uz dažādiem punktiem tajā,apmēram, kā kāds to aiztiktu. Kas pēc tam notika? REMONTS. Remontam vajadzēja notikt 10 darba dienas, tomēr ievilkās līdz pat 1,5 mēnešiem. Bet stāsts vēl nav galā. Pēc remonta man sāka uzkarst Blaster2. Šoreiz nogaidīju ar remontu, jo nevēlējos savu tikko saņemto telefonu atdod atkal atpakaļ. Pēc mēneša sekoja 3. remonts, jo telefons nelādējās. Tagad gaidu pēc nezin cik ilga laika atpakaļ savu Blaster2.
Lūdzu nepērciet šīs firmas izstrādātos mobilās ierīces, jo tās ir ļoti nekvalitatīvas, un ir ļoti slikts serviss.
Komentāri (6)
Bet mīļo cilvēk, ko var gribēt par tādu cenu?
Just 5 = Just 5 months :D
Labāk nopērc kādu lētāku Samsung un būs OK, vismaz, ja saplīsīs, būs detaļas.
Rīktīgs kosmosa pirāts - visām malām "blasteri"! :D
Labi, godīgi teikšu, ka līdz galam pat vairs neatsekoju cik ilgi kurš Blasteris bija servisā un cik strādāja vai nestrādāja.
Viena lieta - pat ja tev liekas savādāk, serviss preci var remontēt 30 dienas. Ja 30 dienu likā nav salabots, tad TEV ir jāpieprasa, lai apmaina preci pret jaunu, vai, lai atmaksā naudu. Ja tu to neprasi, neviens tev pakaļ naudu nemetīs - turpinās remonta procesu.
Ja tev liekas normāli, ka katru gadu jāpērk jauns telefons, tad viss OK. PIeņemu, ka izvēlējies balstoties uz cenu, lai "nepārmaksātu par brandname"! Nu, "brandname", protams, arī maksā savas naudiņas telefona cenā. Tikai tā "brandname" vērtība ir ilgi krāta, caur kvalitatīviem produktiem, spēcīgu marketingu un labu servisu.
Varbūt der padomāt, vai tiešām kārtējo Just5?!
Iegādājies 3 reizes Spacer un tad tikai saprati, ka nē lol nav vērC? :D
Tiešām! Kāpēc ir 3 reizes jāpērk sū*** telefons, ja var par to pašu cenu iegadāties kvalitatīvu un drošu?
Identiska problēma, NEKAD NEPĒRKAM jo tas nav to vērts. Kāda jēga izgāzt naudu un laiku pa tukšo-NEKĀDA.
Mans Spridzeklis 2 noturēja 2 mēn. Tad ekrāns sāka raustīties, aizvedu uz garantiju pēc 2 nedēļam tika nomainīts ekrāns protams nejau jauns :D Nākamajā dienā pats no sevis saplīsa, jēga nekāda vest atpakaļ uz garantiju nodomās ka esmu pats saplēsis. Tagad nopirku Samsung S5 neo- Problēmu nav, nedaudz piemaksāju vismaz uz garantiju nav jāved un sūdzēties ar nevar.